پیام تبریک رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

تهران (پانا) - حسین حنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت روز 12 فروردین، روزهای عزم ملی مبارزه با ویروس کرونا و دفاع از حیثیت، استقلال و ثبات همیشگی دانشگاه شریف فرهنگیان کشور پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، متن پیام تبریک حسین خنیفر به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و با درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)و با آرزوی سلامتی وتوفیق روز افزون مقام معظم رهبری (دام عزه) و دولت محترم

دوازدهمین روز از بهار هر سال یادآور اعلام نتایج حماسه پرشکوه رفراندوم ملت بزرگ ایران برای تاسیس نظام حکومتی با عنوان " جمهوری اسلامی "است که به هیچ یک از ابرقدرت ها وابستگی نداشته و نخواهد داشت. نهالی که آن روز ایرانیان از هر قوم و نژاد و جنسیت و دین و مذهب در این سرزمین کاشتند، اکنون چنان تنومند و بارور شده که در برابر تندبادهای نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی روزگار به خوبی قامت افراشته است و به مدد دو بال جمهوریت و اسلامیت، در راستای تحقق شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(دام فخره) و با اقتدار همچنان به راه خود ادامه می دهد.

یوم الله دوازده فروردین تجلّی خلق حماسه ی شکوهمند حکومت مردمسالاری دینی و تجدید حیات اسلام ناب محمّدی(ص) در بیعت با ولایت مطلقه فقیه و حفظ دستاوردهای شکوهمند اسلامی به زعامت حضرت امام خمینی (ره) و شهدای این سرزمین می باشد.
اینک به پاس آن انتخابات راستین، جمهوری اسلامی ایران برفراز قلّه ی رفیع مقاومت اسلامی ایستاده و شاهد دستاوردهای آن یعنی شکوه، عظمت و استقلال هستیم.

اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور این یوم الله بزرگ و تاریخ ساز را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم سربلند این سرزمین و کوشندگان عرصه تعلیم و تربیت به خصوص اساتید، دانشجومعلمان، مدیران و کارکنان دانشگاه فرهنگیان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در شرایط سخت فعلی مبارزه وعزم ملی در برابر دشمن نامرئی کرونا همه ما ایرانیان وبالاخص خانواده بزرگ وشریف فرهنگیان با محافظت از کیان وحیثیت واستقلال این دانشگاه بزرگ و ملی وتاثیر گذار در همه ابعاد ملی سربلند و پیروز باشیم و وظیفه خطیر تداوم آموزش معلمان امروز و فردا را با شیوه های جانشین وتکمیلی ومجازی با همت عالی اساتید ومدیران محترم مجدانه ادامه خواهیم داد.

در نهایت به این مناسبت خداقوت ودست مریزاد آحاد خدمتگزاران در این دانشگاه را به مدافعان واقعی سلامت ابراز می داریم وآرزوی سلامتی برای همه عزیزان وطلب مغفرت برای قربانیان وصبر جمیل از رب جلیل برای بازماندگان طلب می نماییم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار