فرماندار خاش: با وجود اعلام وضعیت هشدار شاهد برگزاری تجمعات هستیم

تهران (پانا) - فرماندار خاش در سیستان و بلوچستان گفت، با وجود اعلام وضعیت هشداری در این شهرستان شاهد رفت و آمدها و برگزاری تجمعات هستیم، بنابراین استفاده از قوه قهریه را در شرایط کنونی لازم می دانیم.

کد مطلب: ۱۰۳۲۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار خاش: با وجود اعلام وضعیت هشدار شاهد برگزاری تجمعات هستیم

به گزارش ایسنا؛ فرماندار خاش عنوان کرد: در شرایط حساس و وضعیت هشداری بیماری ویروسی کرونا انتظار داریم که خانواده ها از بازداشت دامادهای جوان گلایه نکنند.

صاحب گل صالحی افزود: برگزاری هر گونه مراسم عروسی و پرسه داری و گردهم آیی و تجمع ها در این شهرستان ممنوع بوده و به بخشداران و شوراها و دهیاران تاکید کرده ایم که از اینگونه برنامه ها جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: بازداشت دو هفته تا یک ماه داماد و بستگان درجه یک آنها در صورت تخلف و بی توجهی به تذکرات در انتظار است.

صالحی ادامه داد: از علما و ائمه جمعه و جماعات و بزرگان و نخبگان و منتفذان می خواهیم که مانع برگزاری تجمعات و مراسمات شوند.

فرماندار خاش اظهار کرد: با وجود اعلام وضعیت هشداری در این شهرستان شاهد رفت و آمدها و برگزاری تجمعات هستیم، بنابراین استفاده از قوه قهریه را در شرایط کنونی لازم می دانیم.

وی گفت: باطل کردن پروانه کسب آشپزهای متخلف و برخورد با عاقدان محلی را در دستور کار داریم و از مردم می خواهیم به سلامتی خود و خانواده و اطرافیانشان اهمیت بدهند و از حضور در تجمعات و مراسم های عروسی اجتناب کنند.

صالحی از همکاری و همراهی بسیاری از خانوارها که رعایت کرده و مراسم های عروسی خود را لغو و یا به صورت آسان و سنتی و بدون تجمع برگزار کرده اند، تقدیر کرد.

فرماندار خاش تاکید کرد: مسئولان و دست اندرکاران امر بهداشت و درمان خیرخواه مردم هستند و اگر تذکری و یا دستوری داده می شود، برای حفظ سلامتی تمام مردم و پیشگیری از شیوع گسترده بیماری ویروسی کرونا است.

فرماندار خاش گفت: وقتی از مردم عاجزانه می خواهیم در خانه بمانند و به تفریح و گردش نروند و مردم نیز رعایت نکنند، باید وضعیتی بحرانی و هشداری را انتظار بکشیم و در مدتی طولانی با این بیماری گرفتار بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از افراد جامعه شاید و به ظاهر سالم باشند و علامتی از ابتلا به بیماری را نداشته باشند، اما ناقل بیماری هستند و ممکن است ده‌ها نفر را از طریق تماس از نزدیک مبتلا کنند، که در موقع متوجه شدن شرایط بجرانی، پشیمانی دیگر سودی ندارد، بنابراین از مردم می خواهیم خودشان رعایت نکنند و بدانند که این بیماری ویروسی سرسختانه در کمین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار