تقدیر فرماندار شیراز از حضور خودجوش سازمان‌ها و گروه‌های مردمی در مقابله با بیماری کرونا

شیراز(پانا)- فرماندار شیراز از اقدام خودجوش پیشتازان و مربیان پیشتاز استان فارس در ضد عفونی سطح شهر و معابر عمومی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در شیراز تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر فرماندار شیراز از حضور خودجوش سازمان‌ها و گروه‌های مردمی در مقابله با بیماری کرونا

همزمان با شیوع کرونا در استان فارس گروه‌های مردمی و تشکل‌های مختلف با اعلام آمادگی اقدام به فعالیت‌های خودجوش به منظور ریشه‌کنی این ویروس کردند که در این بین سازمان دانش‌آموزی و فرهنگیان فارس نیز همچون همیشه با حضور در صحنه و خرید تجهیزات، اقدام به ضدعفونی معابرسطح شهر شیراز کردند و در همین راستا فرمانداری شیراز از اقدامات گروه‌های مردمی و تشکل‌های در پیامی تقدیر کرد.

به گفته‌ی رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، برنامه ضد عفونی شهر شیراز توسط فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش فارس و مربیان پیشتاز این سازمان با حضور ۵۰ نفر داوطلب از تاریخ ۲۵ اسفندماه آغاز شده و ضدعفونی معابر، عابربانک‌ها و پمپ‌های بنزین در کنار حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع)، محله‌های سعدیه، سهل‌آباد و... در اولویت قرار دارد.

محسن کلاری در همین راستا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و تلاش همه‌جانبه برای ریشه‌کنی این ویروس، سازمان دانش‌آموزی فارس نیز با همکاری و همراهی مدیرکل آموزش و پرورش و خرید ۱۰ دستگاه پمپ سمپاش، تهیه لباس و تجهیزات مورد نظر اقدام به ضدعفونی معابر و محل‌های پرتردد کرده است.

او ادامه داد: فرهنگیان و پیشتازان شیراز استقبال کم‌نظیری برای حضور داوطلبانه و ضدعفونی کردن معابر شهر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حضور در این "پویش اجرایی-اجتماعی داشته‌اند.

او فرهنگیان را همیشه یار و یاور آحاد جامعه دانست و گفت: با تقسیم‌بندی‌هایی که شده، تیم‌های ۱۰ نفره‌ای از فرهنگیان و مربیان پیشتاز تا اطلاع ثانوی و ریشه‌کنی ویروس کرونا بجز در روزهای بارانی هر شب برای ضدعفونی کردن مکان‌های پرخطر از جمله پمپ‌های بنزین، عابربانک‌ها و سطوح اطراف سوپرمارکت‌ها و داروخانه‌ها و...به سطح شهر و نقاط پرتردد می‌روند و تمرکز بر محلات پایین شهر شیراز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار