تحقق شعار" فرصت برابر ـ آموزش مداوم"

توزیع درسنامه های ویژه دانش آموزان کلاس های چند پایه مدارس روستایی و عشایری آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از توزیع درسنامه های ویژه دانش آموزان کلاس های چند پایه مدارس روستایی و عشایری در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع درسنامه های ویژه دانش آموزان کلاس های چند پایه مدارس روستایی و عشایری آذربایجان شرقی

فریده حقائی در جمع خبرنگاران گفت: از آن جایی که آموزش حق همه دانش آموزان در جای جای کشور عزیزمان است و در شرایط کنونی استفاده از شبکه های تلوزیونی همچون آموزش و فضای مجازی به عنوان راهکارهایی در جهت جبران تعطیلات اضطراری به وجود آمده مورد تاکید می باشد؛ اما می بایستی شرایط دانش آموزان کلاس های روستایی و عشایری مورد غفلت قرار نگیرد.

او ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان، دانش آموزانی هستند که امکان استفاده از شبکه های مجازی یا شبکه آموزش را ندارند؛ بنابراین به منظور کمک به این دانش آموزان عزیز و تحقق شعار فرصت برابر ـ آموزش مداوم باکمک مناطق و نواحی به خصوص راهبران آموزشی تربیتی و سرگروه های درسی و با هماهنگی اداره آموزش دوره دوم ابتدایی استان، درسنامه هایی تدوین شده و توسط ادارات مناطق و نواحی بالاخص راهبران آموزشی تربیتی در بین دانش آموزان روستایی و عشایری توزیع می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه گفت: درس نامه ها برای پایه های اول تا ششم ابتدایی و با توجه به موضوعات درسی به گونه ای تدوین شده است که دانش آموزان و حتی اولیا با مطالعه آن ها به راحتی می توانند دروس کتاب ها را یاد گرفته و تکالیف ارائه شده در کتاب و درسنامه ها را انجام دهند.

حقائی تاکید کرد: روند تولید درسنامه ها تا زمان ادامه تعطیلات اضطراری، برابر بودجه بندی کتب درسی همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار