پیک شیوع کرونا ویروس در آبادان و خرمشهر؛

قرنطینه آبادان و خرمشهر از روز جمعه

اهواز (پانا)- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد از روز جمعه هشتم فروردین‌ شهرهای آبادان و خرمشهر به‌ منظور پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا به حالت قرنطینه در خواهند آمد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
قرنطینه آبادان و خرمشهر از روز جمعه

به گزارش ایرنا خوزستان؛ اسماعیل زمانی در حاشیه نشست ستاد مشترک مقابله با کرونا ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر که در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد عنوان کرد: در این نشست که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد برنامه‌ریزی لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان های آبادان و خرمشهر اتخاذ شد.

او ادامه داد: مهمترین رکن این برنامه ریزی‌ اعمال محدودیت یک هفته‌ای تردد و قرنطینه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر است که رعایت آن از سوی شهروندان ضروری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در این راستا برای تردد شهروندان به مدت یک هفته محدودیت بیشتری اعمال می شود و به همین منظور هماهنگی‌ لازم بین دستگاه‌های اجرایی مربوطه انجام شده است.

زمانی خاطرنشان کرد: طی یک یا ۲ روز آینده در بیانیه‌ای مشترک که از سوی سازمان منطقه آزاد اروند، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران آبادان و خرمشهر صادر می‌شود، شهروندان را در جریان جزییات بیشتر تصمیم ستاد مقابله با کرونا قرار خواهیم داد.

او همچنین یادآور شد: برای اجرایی کردن این تصمیم ها از سوی دستگاه‌های اجرایی، دستورالعمل‌هایی نیز در دست تهیه و تدوین است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: تلاش می‌شود با اقداماتی که صورت می‌گیرد در مقابله با ویروس کرونا به دستاوردهای موفق و تاثیرگذاری دست پیدا کنیم.

با مثبت شدن آزمایش هفت بیمار جدید به ویروس کرونا در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شمار مبتلایان به این بیماری در جنوب غرب خوزستان تا روز سه شنبه به ۹۷ نفر رسید.

تاکنون ۵۰۲ نفر در خوزستان به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد ۶۵ نفر فوت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار