پیام نوروزی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان

عید ما بعد از شکست کرونا

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در آستانه سال جدید پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
عید ما بعد از شکست کرونا

متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

«نوروز، صحیفه‌ای ملوّن از سرزندگی و طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان، ایران است که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن و نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند و به عنوان کهن‌ترین سلسله پیوند آیین و سنن گذشته با حال است.

- چند روز دیگر عید نوروز از راه می رسد و ایران، هنوز درگیر بیماری فراگیر کروناست. نگرانی جدی این است که بخشی از مردم در روزهای عید قرنطینه خانگی را رعایت نکنند و به دید و بازدید بروند بهتراست این عید را از طریق تلفن و وفضای مجازی با همدیگر در تماس باشیم و به دیدار کسانی که دوست شان داریم نرویم تا آنها را در معرض ویروس کرونا قرار ندهیم. بدانیم که این عید بر خلاف همه عیدها دوست داشتن در ندیدن است .

"عید ما بعد از شکست کرونا" ؛ این را شعار قرار دهیم و قرار ملی بگذاریم که عید امسال را موکول کنیم به زمانی که ویروس کرونا در کشورمان از بین رفته است.

امسال در روزهای عید، دور هم بودن در خانه را تجربه و "حول حالنا الی احسن الحال" را به نیت ریشه کنی این بیماری و بهبود حال همه مبتلایان زمزمه می کنیم.

باآرزوی طول عمر پر برکت برای رهبر فرزانه انقلاب و سلامت موفقیت برای دولت تدبیر و امید و همه ی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وخصوصا کادر پزشکی که این روزها شبانه روز در حال انجام وظیفه هستند،درود می فرستیم به روح امام وشهدای 8 سال دفاع مقدس وروح سردار بزرگمان حاج قاسم سلیمانی و همچنین آرزوی علو درجات برای شهدای خدمت داریم وسالی سرشار از بهروزی و سلامت برای همه آرزو دارم.

چون دوست تان داریم و چون سلامتی شما برایمان مهم است ایام عید را از دید و بازدید معذوریم. عیدتان مبارک و بلا و بیماری از شما به دور باد.

با احترام

صدیقه مرادی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار