کلاری: پیشتازان فارس دست بکار تولید محتوای آموزشی شوند

شیراز(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس از فراخوان تولید محتوای آموزشی پیشتازان در استان خبر داد و با اشاره به اینکه تربیت اجتماعی رسالت اصلی سازمان دانش‌آموزی است، گفت: آموزش مهارت‌های تشکیلاتی و اجتماعی از مهمترین اهداف و برنامه‌هایی است که در اجرای این رسالت بزرگ بسیار تاثیر گذار است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کلاری: پیشتازان فارس دست بکار تولید محتوای آموزشی شوند

محسن کلاری در گفت و گو با پانا با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت مباحث آموزشی گفت: سازمان دانش‌آموزی فارس در فرصت پیش آمده، ضمن تاکید بر شعار در خانه بمانیم به منظور غنی‌سازی محتواهای آموزشی خود در موضوعات آموزش مهارت تشکیلاتی گره و چوب‌بندی، آموزش مهارت تشکیلاتی امداد و نجات، آموزش مهارت اجتماعی کنترل خشم و آموزش مهارت اجتماعی جرات‌مندی از تمامی دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز و همکاران فرهنگی به منظور تولید محتوای آموزشی دعوت می‌کند.

وی درباره شرایط و نحوه ارسال آثار گفت: آثار باید در قالب پاورپوینت، فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای یا انیمیشن تهیه شود و به مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستان یا منطقه ارسال شود و همچنین فیلم‌برداری با موبایل فقط به صورت افقی انجام شود.

کلاری در ادامه با اشاره به اینکه ده اثر برتر از سوی سازمان دانش‌آموزی فارس مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، گفت: مهلت ارسال آثار به شهرستان تا پایان فروردین ماه ۹۹ و مهلت ارسال آثار به استان تا دهم اردیبهشت ۹۹ است.

خبرنگار:محمدفروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار