خبر ویژه برای قهرمان ایران؛ ستاره جنجالی به پرسپولیس برمی‌گردد

تهران (پانا) - مهاجم جنجالی پرسپولیس اعلام کرده حاضر است یکبار دیگر به تهران برگردد تا برای این تیم به میدان برود.

کد مطلب: ۱۰۳۱۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
خبر ویژه برای قهرمان ایران؛ ستاره جنجالی به پرسپولیس برمی‌گردد

آنتونی استوکس که در فصل نقل و انتقالات زمستانی این فصل به عنوان بمب بزرگ نقل و انتقالات فوتبال ایران به پرسپولیس پیوسته بود، پس از اینکه تنها 4 بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و هنوز در ترکیب تیم جا نیافتاده بود؛ با گرفتن مرخصی 24 ساعته در امارات اردوی تیم را ترک کرد و دیگر به تهران نیامد.

این مهاجم جنجالی که از امارات راهی انگلیس شده بود و در فرودگاه لندن به علت محکومیت قضایی که داشت از سوی پلیس انگلیس بازداشت شد، از زمانی که اردوی پرسپولیس را ترک کرد پاسخگوی مسئولان این تیم نبود و در نتیجه مدیران پرسپولیس چند روز پیش اعلام کردند که دیگر نیازی به او ندارند و از نظر آنها پروند حضور استوکس در پرسپولیس بسته شده و فیفا باید درباره این بازیکن تصمیم‌گیری کند.

اما با ارسال پرونده به فیفا و با توجه به اینکه محکومیت استوکس در این پرونده قطعی بود، او سرانجام جواب ایمیل باشگاه پرسپولیس را داده و اعلام کرده است با شروع تمرینات به تهران بازخواهد گشت تا در تمرین حاضر شود. البته باید دید در صورت حضور او در تمرین، کمیته انضباطی این باشگاه و همچنین یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره او چه تصمیمی خواهند گرفت و آیا استوکس می‌تواند حتی حضور روی نیمکت قهرمان ایران را یکبار دیگر تجربه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار