ایجاد کارگروه نظارت بر شکایت از تاسیسات گردشگری اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از تشکیل کارگروه نظارت بر شکایت از تاسیسات گردشگری این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد کارگروه نظارت بر شکایت از تاسیسات گردشگری اردبیل

صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت تاسیسات گردشگری این کارگروه به منظور رسیدگی به شکایات مردمی تشکیل شده است.

او با تاکید به اینکه دستورالعمل این کارگروه از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابلاغ شده است، گفت: کارشناس مربوطه کارگروه در اداره کل نیز جهت انعکاس گزارشات به وزارت میراث فرهنگی و انعکاس آمار دقیق شکایات واصله معرفی شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یادآورشد: با توجه به تعطیلی فعالیت تاسیسات گردشگری، لغو تور‌ها و لغو پرواز‌ها شکایات مردمی نیازمند رسیدگی است که در واقع از طریق سامانه ۹۶۲۹ قابل ثبت است.

به گفته فرشی این کارگروه موظف به انعکاس روزانه وضعیت شکایات به اداره کل نظارت و ارزیابی وزارت میراث فرهنگی است تا بتوان با تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات مردمی به شکایت‌ها پاسخ دهیم و بحران ویروس کرونا را پشت سر بگذاریم.

او با بیان اینکه بر اساس دستور ستاد پیشگیری و مراقبت از ویروس کرونا، فعلا فعالیت تاسیسات گردشگری به ویژه مراکز اقامتی تعطیل است، افزود: اداره کل تابع تصمیمات ستاد پیشگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار