معاون ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

تهیه و تولیدبسته آموزشی «پیغام سلامتی » ویژه دانش آموزان روستایی و عشایری

بیرجند(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی خبر داد اولین بسته آموزشی، ویژه دانش آموزان روستایی و عشایری استان تحت عنوان پیغام سلامتی تهیه، تولید و توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تهیه و تولیدبسته آموزشی «پیغام سلامتی » ویژه دانش آموزان روستایی و عشایری

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش این استان گفت: اولین بسته آموزشی، ویژه دانش آموزان روستایی و عشایری استان تحت عنوان «پیغام سلامتی» تهیه، تولید و توزیع شد.

محمد زمانی صبح امروز با بیان این خبر افزود: این بسته آموزشی در راستای استمرار فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس ابتدایی و عشایری استان با توجه به وضعیت اضطراری تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع و گشترش ویروس کرونا و تهیه و تدوین شده است.

او با اشاره به مشارکت سرگرو ه های آموزش ابتدایی استان در تهیه، تدوین، تکثیر و توزیع این بسته آموزشی در فضای مجازی و بستر اینترنت با استفاده از روش های نوین ارتباطی، افزود: این بسته آموزشی با رویکرد مهارت آموزی و با تکیه بر فعالیت های مربوط به تثبیت مطالب آموخته شده و استمرار فعالیت های آموزشی و پرورشی به تفکیک پایه های تحصیلی دوره ابتدایی و متناسب با بودجه بندی کتب درسی در ۱۰ محور طراحی و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: راهبران آموزشی و تربیتی؛ مسئولیت توزیع و بررسی عملکرد دانش آموزان روستایی و عشایری را با کمک مدیران مدارس، مدیر آموزگاران و آموزگاران کلاس های چند پایه بر عهده دارند.

زمانی از تهیه و تدوین بسته های آموزشی دیگری در صورت استمرار تعطیلی مدارس، خبر داد و ابراز کرد: در کنار این بسته آموزشی، ارتباط با دانش آموزان روستایی و عشایری استان از طریق کانال ها و شبکه های مجازی، برقراری تماس تلفنی مدیران، معلمان و راهبران و پاسخگویی حضوری در مدارس و سایر اقدامات متناسب با وضعیت مدارس روستایی انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار