رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر گفت:

هیئت های مذهبی به پویش مردمی بهداشت کاشمر پیوستند

کاشمر(پانا)-رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر گفت:هیئت های مذهبی به پویش مردمی بهداشت کاشمر پیوندند

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
هیئت های مذهبی به پویش مردمی بهداشت کاشمر پیوستند

حجت الاسلام والمسلمین صداقتی رئیس سازمان تبلیغات شهرستان کاشمر در گفتگو با پانا ضمن عرض خدا قوت به جهادگران و پزشکانی که تمام دغدغه شان سلامتی مردم است گفت: قرارگاه بهداشت به همت جوانان انقلابی در کاشمر افتتاح شده است.
او ادامه داد: تقدیر و تشکر می کنم از کسانی که در ساخت این قرارگاه به ما یاری رساندند به خصوص افرادی که فعالیت هایشان را در راه سلامت مردم ادامه دادند و دست از جهاد برای سلامتی همشهریان نکشیدند
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر نیز گفت:از هیئات مذهبی نیز تقدیر و تشکر داریم که در این وضعیت خطرناک و بحرانی پای کار آمدند به خصوص برای اعضای هیئات مذهبی که مبلغ ۲۰ میلیون ریال را برای ساخت و تکمیل این قرارگاه به ما واگذار کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صداقتی گفت:خدا قوت می گویم به هیئت محترم مهدیه که قادر شدند با یاری خداوند در ۱۲ روز ، شبی ۳۰۰ عدد ماسک را به طور رایگان بین مردم توزیع کنند،همچنین هیئت حیدری که در روز میلاد بسته های غذایی بین نیازمندان و فقرا پخش کردند.
او گفت:از هیئات مذهبی انتظار می رود مبالغی که برای جشن ها و مراسمات ماه رجب و شعبان برنامه ریزی کرده بودند به این قرارگاه کمک کنند تا همه در سلامتی همدیگر شریک باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار