بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی صحرایی سپاه در ارومیه راه‌اندازی شد

ارومیه (پانا) - معاون بهداشت و درمان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی صحرایی سپاه در ارومیه راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی صحرایی سپاه در ارومیه راه‌اندازی شد

سرهنگ پاسدار کاظم تارقلی افزود: این بیمارستان با هدف اقدامات پیشگیرانه و درمانی در مواجهه با ویروس کرونا برای یاری رساندن به دانشگاه علوم پزشکی استان راه اندازی شده‌است.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی سپاه در قالب چادر و کانکس برای پذیرش ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر آماده است، اظهارکرد: تجهیزات کامل آزمایشگاهی، رادیولوژی و اتاق‌های عمل و ICU از ظرفیت‌های این بیمارستان است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در محوطه مجتمع شهید کاظمی ارومیه آماده‌سازی شده، ادامه داد: سپاه تا ریشه‌کن‌شدن همه‌گیری ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود و با تمام توان و امکانات در میدان حضور دارد ولی از عموم مردم می‌خواهیم تا با حفظ آرامش با جدیت به توصیه‌های مسوولان بهداشت و درمان عمل کنند.

سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در کنار قرارگاه عملیاتی لشکر ۳ حمزه سیدالشهدا (ع) همواره در طول ایام سال بیمارستان‌های صحرایی را راه‌اندازی و به ارائه خدمات به محرومان استان و نیز روستاییان مرزنشین اقدام می‌کند.

آذربایجان غربی از جمله کانون‌های آلوده به ویروس کرونا در کشور است و ظرفیت بیمارستان های دولتی و بخشی ازبیمارستان‌های خصوصی برای به بستری شدن مبتلایان کرونا اختصاص یافته‌است.

تاکنون آزمایش 73نفر از شهروندان آذربایجان‌غربی در خصوص ابتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شده و 4 نفر نیز از این تعداد فوت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار