ترامپ: سالانه ۷۰ هزار نفر بر اثر آنفولانزا می‌میرند و جائی تعطیل نمی‌شود

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به انتقادها علیه خود اعلام کرد: سالانه تا ۷۰ هزار نفر بر اثر آنفولانزا می‌میرند و جائی هم تعطیل نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ: سالانه ۷۰ هزار نفر بر اثر آنفولانزا می‌میرند و جائی تعطیل نمی‌شود

به گزارش مهر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری در واکنش به موج انتقادات گسترده علیه رفتار غیراصولی وی در خصوص ویروس کرونا نوشت: سال گذشته ۳۷ هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به آنفولانزای معمولی مُردند.

رئیس‌جمهوری آمریکا در این خصوص اعلام کرد: به طور متوسط، هر سال بین ۲۷ تا ۷۰ هزار نفر (به این شکل می میرند). هیچ کجا تعطیل نشده و زندگی و اقتصاد پیش می رود. تا این لحظه، ۵۴۶ مورد تأییدشده ویروس کرونا و ۲۲ مورد مرگ وجود دارد. در این مورد فکر کنید.

شایان ذکر است، «کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکا ساعاتی پیش در پیامی توئیتری درخصوص موضع گیری سرد رئیس جمهوری این کشور در خصوص شیوع ویروس کرونا در آمریکا نوشته بود: من معمولاً درباره کارهای ترامپ مثل اعتیادش به بازی گلف اهمیت چندانی نمی‌دهم؛ اما ای مرد جداً چه کار داری می‌کنی؟ ویروس (کرونا) در حال گسترش است، بازارها دارند سقوط می کنند، سعودی‌ها دارند بازارهای نفت را به توپ می‌بندند، سوریه دارد می‌سوزد و آخر هفته‌ات را اینطور (با گلف بازی) گذراندی، لعنت به تو.

گفتنی است، همزمان با شیوع کرونا در آمریکا دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور چندی پیش در مرکز کنترل بیماری‌های این کشور (CDC) در «آتلانتا» اعلام کرد: می دانید که عموی من فرد بزرگی بود. او در «ام‌آی‌تی» کار می‌کرد. او سال‌های زیادی را در آنجا تدریس می‌کرد. «جان ترامپ» یک نابغه بزرگ بود! من عاشق این چیزها هستم. من واقعاً علوم را می‌فهمم! دیگران از اینکه من اینقدر می فهمم، تعجب می کنند. هرکدام از این دکترها به من می‌گویند چطور این‌همه در این مورد وارد هستی؟ شاید من توانایی ذاتی دارم. شاید باید به‌جای رئیس‌جمهور شدن این کاره می‌شدم.

این درحالیست که پیشتر رسانه های این کشور اعلام کرده بودند که دولت ترامپ امکانات کافی برای مقابله با شیوع کرونا را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار