رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه:

با نگرش نو به آموزش‌های مجازی چالش‌ها به فرصت تبدیل می‌شود

چهاردانگه (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، ابتکار و خلاقیت فرهنگیان چهاردانگه در بهره‌گیری از آموزش‌های نوین مجازی را تحسین کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
با نگرش نو به آموزش‌های مجازی چالش‌ها به فرصت تبدیل می‌شود

روح الله مسعودی‌پوری، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات تمامی فرهنگیان و کارکنان اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، که همزمان با تعطیلی مدارس با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مجازی به طور مستمر در حال پیگیری و آموزش دانش‌آموزان هستند، اظهار کرد: با نگرش نو به آموزش‌های مجازی چالش‌ها به فرصت تبدیل می‌شود. چالش فعلی، با ابداع، خلاقیت و ایده‌های نوین در استفاده از محتوا‌های الکترونیکی و همچنین ظرفیت فضای مجازی باعث تنوع بخشی به جریان آموزش و جلوگیری از تعطیلی فرآیند آموزش شده است.

او در ادامه گفت: ایجاد ارتباط دو طرفه توسط معلمان و دانش آموزان، زمینه ساز تجربیات جدید در امر آموزش گردیده،بطوری که دانش آموزان با حضور در کلاس های مجازی فرصت اظهار نظر و مشارکت در امر آموزش را پیدا کرده‌اند. این تجربیات نوید بخش تحقق عدالت آموزشی و همچنین تحقق شاخص های سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش خواهد شد.

مسعودی‌پور تأکید کرد: برای رسیدن به این اهداف تقویت زیر ساخت‌های فناوری بسیار تاثیرگذار است. استفاده از محتوای تولید شده توسط سایت رشد و بسته‌های آموزشی که توسط گروه های آموزشی تولید می شود به عنوان نمونه هایی از محتواهای قابل اعتماد هستند و استفاده از این منابع توسط همکاران بسیار مفید خواهد بود.


خبرنگار: فاطمه فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار