در نشست آموزشی خراسان جنوبی مصوب شد:

ارسال بسته آموزشی راهنمای معلم به مناطق عشایری خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- بسته های آموزشی راهنمای معلم مبتنی بر آموزش های مهارت محور تهیه شده و برای دانش آموزان عشایری و روستایی استان خراسان جنوبی از طریق راهبران آموزشی ارسال می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال بسته آموزشی راهنمای معلم به مناطق عشایری خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بسته های آموزشی راهنمای معلم مبتنی بر آموزش های مهارت محور تهیه شده و برای دانش آموزان عشایری و روستایی استان از طریق راهبران آموزشی ارسال می شود.

محمد علی واقعی، در نشست شورای آموزشی این اداره کل اظهار کرد: باید از فرصت پیش آمده برای آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی به دانش آموزان ابتدایی استفاده کرد.

او، بر اجرایی کردن یادگیری معکوس با استفاده از زیر ساخت های فضای مجازی، پیام رسان های داخلی، استفاده از سیستم های پیامک و تهیه جزوات آموزشی تأکید کرد و ادامه داد: دستور العمل جامع ویژه مدیران، معاونین و آموزگاران مدارس ابتدایی تهیه و تدوین شده است که نقش هر یک برای هدایت دانش آموزان در آموزش از راه دور تعریف و مشخص شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از ثبت نام 15 هزار فرهنگی استان در دروره آموزش ضمن خدمت غیر حضوری آشنایی و پیشگیری از بیماری های حاد تنفسی خبر داد و تصریح کرد: برای کسانی که نمره قبولی بگیرند ضمن خدمت 8 ساعته صادر می شود.

واقعی با اشاره به ارائه آموزش های لازم جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در فضای مجازی و کانال های ارتباطی فرهنگیان استان در شبکه های اجتماعی سروش، بله، آی گپ و ایتا، ابراز کرد: مدیران، معاونین و نمایندگانی از معلمان مدارس در این ایام تعطیل با حضور در واحد های آموزشی پاسخگوی نیاز دانش آموزان و اولیا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار