نایب رئیس شورای شهر تهران: هاشمی به قرنطینه خودخواسته رفته است

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: این جلسه رئیس شورا برای رعایت حال اعضاء و نه حال خود به قرنطینه خودخواسته رفته و مشکلی برای ایشان به وجود نیامده است.

کد مطلب: ۱۰۲۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نایب رئیس شورای شهر تهران: هاشمی به قرنطینه خودخواسته رفته است

ابراهیم امینی، نایب رئیس شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران که در غیاب محسن هاشمی به ریاست وی برگزار شد، گفت: حال آقای هاشمی مساعد است و مشکلی برای ایشان به وجود نیامده است اما با توجه به دیداری که با شهردار منطقه 13 داشته برای رعایت حال اعضاء و نه حال خود به قرنطینه خودخواسته رفته است.

وی افزود: در بین اعضا، این نگاه وجود داشت که به دلیل همین شرایط جلسه شورا برگزار نشود در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که جلسات ادامه داشته باشد و وقفه‌ای در آن به وجود نیاید.

امینی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس تصریح کرد: برای راه یافتگان به مجلس آرزوی توفیق دارم و امیدوارم به وظایف مهم نمایندگی شان به خوبی عمل کنند. به ویژه در این شرایط خاص و در این مقطع زمانی که از لحاظ اقتصادی دچار مشکلات زیادی هستیم و در عرصه دیپلماسی نیز نیازمند تدابیر لازم هستیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدوارم نمایندگان منتخب در مجلس این رسالت را به خوبی به سرانجام برسانند.

وی همچنین روز وکیل و روز مهندس را تبریک گفت و در ادامه به اقدامات شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: رسالت برعهده وزارت بهداشت است که باید تمام توان خود را برای سلامتی مردم بسیج کند و مدیریت شهری نیز در کنار وزارت بهداشت اقدامات لازم را برای کاهش نگرانی شهروندان انجام دهد.

جلسه امروز شورای شهر با تأخیر 45 دقیقه ای انجام شد و پس از رسیدن به حد نصاب 14 نفر با حضور شهردار تهران، دویستمین جلسه شورا آغاز به کار کرد.
محسن هاشمی، مرتضی الویری، احمد مسجد جامعی، آرش میلانی، ناهید خداکرمی، الهام فخاری و حسن خلیل آبادی در این جلسه غایب بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار