باران و مه در محورهای مواصلاتی استان‌های شمالی

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، وضع جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
باران و مه در محورهای مواصلاتی استان‌های شمالی

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به آخرین گزارش‌های دریافتی از وضع جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان آذربایجان غربی و محور مراغه-هشترود در استان آذربایجان شرقی و همچنین محور اردبیل-سراب در استان اردبیل هستیم. در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه قزوین به کرج شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

به گفته وی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رحمانی با اشاره به آخرین وضع محورهای مسدود سراسر کشور گفت: محور اولنگ- شاهرود در استان گلستان، محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز، محورهای شهداد-نهبندان و شهداد-اندوهجرد در استان کرمان شمال، محور فرعی روستایی سی‌سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور پونل-خلخال در استان گیلان، محور گنج نامه-تویسرکان در استان همدان تا اطلاع ثانوی به علت عدم ایمنی کافی مسدود هستند.

وی گفت: همچنین محور خرم آباد- پلدختر در استان لرستان به علت طغیان رودخانه و عدم ایمنی کافی مسدود است و مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد- پل زال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار