حضور 2300 رأی اولی درانتخابات شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - مدیرآموزش وپرورش قرچک گفت :در شهرستان قرچک ۲۳۰۰ نفر رای اولی داریم که برای اولین باردر خصوص مسایل سیاسی اجتماعی کشور با حضور در صندوق های رای تصمیم گیری خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور 2300 رأی اولی درانتخابات شهرستان  قرچک

غلامرضا بختیاری مدیر اموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران با ایجاد جنگ روانی قصد دارند بین جوانان و آینده سازان ایران اسلامی فاصله ایجاد کنند و همواره با شکست مواجه می‌شوند.

او افزود: انتخابات در کشور از مسایل اساسی و تاثیر گذار است که مردم در انتخاب افراد نقش بسزایی دارند وبالاترین فرد در نظام جمهوری اسلامی تا شورای شهر و روستا توسط مردم انتخاب می شود که این نمونه بارز دمکراسی و مردم سالاری دینی است

او تصریح کرد: دشمنان نظام همه در این برهه حساس چشم به کشور ما دوخته اند تا ببینند مردم به واسطه تحریم‌های اقتصادی که دشمنان نظام برما تحمیل کردند در پای صندوق های اخذ رای حضور پیدا خواهند کرد.

بختیاری بیان کرد: هر کس که نسبت به کشورتعصب ، عشق به ولایت و رهبری، قدردان خون شهدا، استمرارامنیت داخلی دارد در پای صندوق های اخذ رای حضور حواهند یافت تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار