حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و فرهنگی ضامن عزت و اقتدار نظام است

بجنورد (پانا) -حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی : عزت مردم ایران در گرو اتحاد ملت و نظام است و اگر مردم و مسئولان با یکدیگر متحد باشند ارزش‌های جامعه دینی بیشتر به چشم می‌آید و نشانه‌های عدالت پدیدار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و فرهنگی ضامن عزت و اقتدار نظام است

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه از امروز رقابت های انتخاباتی به پایان می رسد، گفت: از فردا رقابت ها باید تبدیل به رفاقت شود و کاندیداها باید با یکدیگر همراه و رفیق باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اینکه اختلاف‌های سلیقه‌ای بعد از پایان انتخابات باید کنار گذاشته شود، اضافه کرد: حضور کاندیداهای مختلف در عرصه انتخابات موجب افزایش شور و هیجان انتخاباتی شد اما از فردا تمام کاندیداها باید با یکدیگر همراه شوند و دست به دست یکدیگر دهند و به دنبال رفع مشکلات مردم شوند.

یعقوبی افزود: اگر مردم و نظام اسلامی با یکدیگر هماهنگ باشند، آثار جامعه دینی نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: عزت مردم ایران در گرو اتحاد ملت و نظام است و اگر مردم و مسئولان با یکدیگر متحد باشند ارزش‌های جامعه دینی بیشتر به چشم می‌آید و نشانه‌های عدالت پدیدار می‌شود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: راه حاج قاسم سلیمانی رهروان زیادی دارد و اگر انسان خلوص نیت داشته باشد به طور قطع قیمتی می‌شود.

وی تاکیدکرد: با خروج آمریکا از منطقه، مردم ما نفسی راحت می‌کشند و راه حاج قاسم نیز ادامه پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار