معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین:

به شوراهای دانش آموزی در مدارس بها داده شود

قزوین (پانا) - معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین بر بها دادن به شوراهای دانش آموزی در مناطق و مدارس استان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
به شوراهای دانش آموزی در مدارس بها داده شود

محمود اصغری در کارگاه توانمندسازی شوراهای دانش آموزی مناطق 14گانه قزوین جهت دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی که با تدریس مسعود میرزایی در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی استان قزوین برگزار شد، به تشریح دستورالعمل این دوره از انتخابات پرداخت و اظهار کرد: برای نخستین بار ما کارگاه توانمندسازی شوراهای دانش آموزی را برای انتخابات مجلس دانش آموزی برگزار کردیم تا بتوانیم نمایندگانی شایسته به مجلس دانش آموزی معرفی کنیم.

وی افزود: با تشکیل این بستر، یک عدالت و فرصت برابر برای همه منتخبین شوراهای دانش آموزی مناطق 14گانه استان قزوین ایجاد شد تا خود را در این بستر محک بزنند و با آمادگی در هفتم اسفندماه در انتخابات پرشور شرکت کنند.

معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین بر نقش شوراها در پیشبرد برنامه های دانش آموزی در مدارس تأکید و تصریح کرد: شوراهای دانش آموزی یکی از مهم ترین تشکل ها در تحقق ساحت های شش گانه سند تحول آموزش و پرورش هستند و ما باید به این شوراها بها دهیم.

اصغری تأکید کرد: برپایی اینگونه کارگاه ها برای این است تا توانمندی منتخبان شوراها ارتقاء یابد و ما شاهد حضور فعال این دانش آموزان در مدارس استان و مجلس دانش آموزی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار