حجت الاسلام دکتر کامیاب : استکبار مادر همه تفرقه افکنی ها است

مروست (پانا)- کارگاه نقد فرقه های انحرافی در مروست برگزار شد

کد مطلب: ۱۰۲۳۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حجت الاسلام دکتر کامیاب : استکبار مادر همه تفرقه افکنی ها است

به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کارگاه نقد فرقه های انحرافی و نحله های نوظهور ویژه مربیان و معلمان منطقه مروست، به میزبانی مرکز مداحی علمدار مروست برگزار شد.

حجه الاسلام دکتر مسلم کامیاب در این کارگاه ضمن اشاره به اینکه نظام شیعی در ایران به اشکال مختلف مورد تهاجم استعمار و مکاتب اعتقادی بوده است، گفت: این موارد ریشه در تاریخ ایران اسلامی دارد و به خصوص از زمان صفویه ظهور و بروز ویژه ای پیدا می کند که در همان بدو ورود خوشبختانه با موجی از مقابله از سوی روحانیت مواجه می شود اما در هر حال باید گفت اشاعه این مکاتب استعماری در ایران همیشه در زمره اقدامات غرب بوده است.

مدرس مرکز مهدویت شهرستان با بیان اینکه سابقه ترویج فرق ضاله در ایران به حضور استعمار باز می گردد، گفت: متاسفانه تشکیل بسیاری از فرقه ها مانند کمونیسم، فعالیت صهیونیست ها در ایران، فرقه ضاله بهائیت، لژفرماسیون، حزب توده، حزب خلق، طرفداران غرب و لائیک ها و ... سوغات آن دوران شوم است.

وی با بیان اینکه استکبار مادر همه تفرقه افکنی ها است، افزود: با سیری درتاریخ می توانیم دریابیم که استکبار همیشه در راه ترویج افکار موهوم با هدف ضربه زدن به عقاید مسلمانان از هیچ کوششی فروگذار نکرده است و این نفوذ نامیمون و شوم تا به امروز ادامه دارد همانطور که پس از انقلاب اسلامی در سال ۵۷ نیز جنگ نرم ایدئولوگ علیه ایران اسلامی نه تنها کاهش نیافت بلکه بیشتر نیز شد.

لازم بذکر است این دوره آموزشی طی دو مرحله برگزار و بیش از 30 معلم و مربی در این ضمن خدمت شرکت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار