نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

دریافت مالیات منحصر به کارگران و کارمندان نباشد؛ عدالت مالیاتی رعایت شود

قزوین (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید همانگونه که از کارگران و کارمندان بلافاصله مالیات دریافت می‌شود، از همه کسانی که باید مالیات پرداخت کنند نیز مالیات اخذ شود.

کد مطلب: ۱۰۲۳۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دریافت مالیات منحصر به کارگران و کارمندان نباشد؛ عدالت مالیاتی رعایت شود

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جمع کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به منشور گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر کسی باید در حوزه خودش گام دوم انقلاب را مد نظر قرار دهد و آن را با جدیت دنبال کند تا شاهد پیشرفت در تمام عرصه‌ها باشیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به رسالت‌های اداره کل مالیاتی استان، خاطرنشان کرد: دستگاه مالیاتی باید عدالت محور، قانونمدار، دینمدار و ایمانی عمل کند چرا که عدالت مردم را نسبت به آینده امیدوار می‌کند.

او تصریح کرد: دستگاه مالیات باید شفاف عمل کند و مردم باور داشته باشند که عدالت در دریافت مالیات به خوبی رعایت می‌شود و اگر این امر محقق شود، هیچ مشکلی در دریافت مالیات نخواهید داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: انجام کوچکترین ظلم مالیاتی در بین مردم، زمینه نگاه منفی نسبت به پرداخت مالیات را فراهم می‌کند، بنابراین عدالت در اخذ مالیات عامل استحکام اعتماد مردم به حوزه مالیات می‌شود.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: باید همانگونه که از کارگران و کارمندان بلافاصله مالیات دریافت می‌شود، از همه کسانی که باید مالیات پرداخت کنند نیز مالیات اخذ شود تا مردم شاهد عدالت در این حوزه باشند و به اعتمادشان آسیب وارد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار