آخرین خبر از تولید قسمت ویژه سریال«فرندز»

تهران (پانا) - همه بازیگران اصلی سریال فرندز، سالها پس از اتمام سریال» در قسمت ویژه سریال حضور خواهند داشت که با سرمایه شرکت وارنر ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۲۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین خبر از تولید قسمت ویژه سریال«فرندز»

به گزارش زومجی، قسمت ویژه‌ سریال Friends (دوستان) از مدت‌ها پیش شایعات ساخته آن شنیده می‌شود و حالا مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که تولید آن یک قدم به واقعیت نزدیک شده است. وب‌سایت ددلاین گزارش داده است که شش ستاره‌ی اصلی Friends برای تولید یک قسمت ویژه از سریال برای شبکه‌ی HBO Max به توافق اولیه رسیده‌اند. جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، دیوید شویمر، مت له بلانک و متیو پری با شرکت برادران وارنر توافق کردند تا در قسمت ویژه‌ای نقش‌آفرینی کنند که بنابر شایعات یک ساعته خواهد بود. وب‌سایت ددلاین این مذاکرات را «دشوار» توصیف کرده است. بنابر گزارشات، مذاکره‌ی بین بازیگران اصلی سریال موفق Friends در پایان سال ۲۰۱۹ به حالت تعلیق درآمد که دلیل اصلی آن مسائل مالی عنوان شده است.

با اینکه هیچ یک از طرفین تابه‌حال به مبلغ قرارداد بازیگران اشاره‌ای نکرده است، اما گفته می‌شود که چیزی حدود ۳ تا ۴ میلیون دلار برای این پروژه به ستارگان آن پرداخت می‌شود. همچنین براساس گزارش ددلاین، هزینه‌ی کل این نمایش ۲۰ میلیون دلار است. با اینکه این هزینه‌ی بسیار زیادی برای تولید یک قسمت ویژه است، اما ددلاین می‌گوید که این مبلغ در واقع برابر با مبلغی است که نتفلیکس برای برنامه‌های کمدی برتر یک ساعته‌ خود که بازیگرانی نظیر الن دی‌جنرس و دیو چپل در آن حضور دارند، پرداخت می‌کند. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که مارتا کافمن و دیوید کرین، خالقان سریال «دوستان» نیز برای تولید قسمت ویژه بازخواهند گشت و قسمت ویژه‌ی سریال از برنامه‌های زمانِ راه‌اندازی شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس است. پس از عدم تمدید قرارداد با سرویس استریم نتفلیکس، سریال Friends نتفلیکس را ترک و به HBO Max اضافه خواهد شد که این احتمال وجود دارد که در زمان راه‌اندازی آن در ماه مِه ۲۰۲۰ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۹) شاهد تحقق این امر باشیم.

از قرار معلوم شرکت وارنرمدیا برای به‌دست‌آوردن حق پخش سریال Friends برای یک دوره‌ی پنج ساله مبلغ ۸۵ میلیون دلار را به ازای هر سال پرداخت خواهد کرد. با اینکه بسیاری از افراد به هزینه‌ی بالای تولید قسمت ویژه‌ی یک ساعته‌ی Friends انتفاد می‌کنند، اما متیو بال، استراتژیست رسانه‌ی دیجیتال، توضیح می‌دهد که سریال Friends مجموعه‌ای بسیار پرطرفدار و قابل توجه است که این موضوع چنین هزینه‌ی بالایی را توجیه می‌کند. مجموعه‌ی تلویزیونی Friends از ۳۱ شهریور ۱۳۷۳ تا ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۸۳ از شبکه‌ی NBC روی آنتن رفت و در مجموع دارای ۱۰ فصل است. این مجموعه‌ی تلویزیونی نظرات مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و به یکی از محبوب‌ترین سیت‌کام‌های تاریخ تلویزیون بدل شد. در مجموع تعداد ۲۳۶ قسمت به‌علاوه‌ی چند قسمت اضافه از این سریال موفق پخش شده که طبق گزارش نیویورک تایمز، قسمت آخر آن ۵۲.۵ میلیون بیننده را پای تلویزیون نشانده است. همچنین این مجموعه، سالانه فروشی ۱ میلیارد دلاری دارد و بازیگران اصلی آن هنوز هم ۲۰ میلیون دلار در سال از آن دریافت می‌کنند. در مجموعه‌ی تلویزیونی Friends بازیگرانی چون جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو پری و دیوید شویمر به‌عنوانِ بازیگران ثابت در هر ده فصل حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار