رزم حسینی: نهضت فرهنگ اقتصادی باید در گام دوم انقلاب شکل گیرد

نیازمند نقش آفرینی شرکت‌های توسعه‌گرا هستیم

مشهد(پانا)- استاندار خراسان رضوی گفت: در گام دوم انقلاب باید نهضت فرهنگ اقتصادی توسط علمای دینی ایجاد شود و شرکت‌های توسعه‌گرا مسوولیت توسعه محلی را بر عهده بگیرند.

کد مطلب: ۱۰۲۱۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رزم حسینی: نهضت فرهنگ اقتصادی باید در گام دوم انقلاب شکل گیرد

علیرضا رزم‌حسینی در جریان سفر به شهرستان سرخس در جلسه‌ای با مدیران استانی و شهرستانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امروز پروژه‌های مهم و اثرگذاری در شهرستان سرخس مورد بهره‌برداری قرار گرفت لذا از ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در این شهرستان تشکر می‌کنم.

او به اهمیت مقوله حفظ وحدت اشاره کرد و افزود: شهرستان سرخس یک شهرستان نمونه در زمینه وحدت برادران شیعه و سنی است.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی سرخس می‌تواند به قطب اقتصادی شمال شرق یا حتی شرق کشور تبدیل شود.
رزم‌حسینی ادامه داد: این منطقه زیرساخت‌های خوبی دارد و در صورت هم‌افزایی با منطقه آزاد تجاری چابهار شاهد پیشرفت سریع شرق کشور خواهیم بود.
او با بیان اینکه دولت در تکمیل زیرساخت‌های کشور اهتمام دارد، تصریح کرد: خوشبختانه با همت رییس جمهوری، لایحه ای در دولت مصوب شد تا مناطق ویژه اقتصادی به مناطق آزاد تبدیل شوند.
استاندار خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون با سفیران کشورهای همجوار خراسان رضوی ارتباط خوبی داریم و همواره به دنبال تسهیل همکاری‌ها هستیم.
رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه لزوم بهره‌گیری از روش‌های جدید برای اداره کشور در گام دوم انقلاب عنوان کرد: باید در گام دوم انقلاب نهضت فرهنگ اقتصادی توسط علمای دینی ایجاد شود و شرکت‌های توسعه‌گرا مسوولیت توسعه محلی را بر عهده بگیرند.
استاندار خراسان رضوی از بهبود شاخص‌های اقتصادی استان خبر داد و اظهار کرد: خراسان رضوی هم‌اکنون ۱۸ درصد سهم اشتغال کشور را داراست، همچنین طبق آمار پاییز امسال، نرخ بیکاری به ۶.۳ دهم رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار