افزایش کیفیت محتوایی و فنی محصولات پویانمایی در رسانه ملی

تهران (پانا) - مدیر کل تأمین برنامه‌های خارجی و رسانه بین‌الملل سیما تاکید کرد کیفیت بالای ساخت انیمیشن در سال های اخیر و ظرفیت های هنرمندان کشورمان، موجب افزایش تقاضا برای سفارش محصولات شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۰۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش کیفیت محتوایی و فنی محصولات پویانمایی در رسانه ملی

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، محمد مهدی یادگاری مدیرکل تأمین برنامه‌های خارجی و رسانه بین‌الملل سیما امروز دوشنبه چهاردهم بهمن در مراسم نخستین مجموعه انیمیشن رسانه ملی با فناوری 4k با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تولید انیمیشن با کیفیت و فناوری 4k اتفاق بسیار مهمی است که در رسانه ملی رخ داده و افزایش کیفیت محتوایی و فنی تولیدات مرکز صبا نوید آینده بسیار روشنی را برای پویانمایی رسانه ملی می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه ساختار برنامه سازی در رسانه ملی همچون فیلم، سریال، مستند سازی، انیمیشن در سال های اخیر از رشد و کیفیت قابل توجهی برخوردار است، گفت: تولید انیمیشن راحت ترین بستری است که امکان عرضه و مشارکت در ساخت را دارد و به واسطه ظرفیت های هنرمندان و رشدی که انیمیشن ایران در چندسال اخیر داشته، چندین پروژه برای ساخت مجموعه های پویانمایی دریافت کردیم.
یادگاری با اشاره به اینکه برای عرضه جهانی باید استانداردهای لازم را رعایت کنیم گفت: این نکته را باید عوامل و دست اندرکاران در نظر داشته باشند که در انیمیشن های خود سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی را آموزش دهیم و به یاد داشته باشیم بچه ها با اثرهایی که کمتر دیالوگ دارند سریع تر ارتباط برقرار می کنند و همه این شاخصه را باید در بخش تولید مدنظر قرار دهیم و امیدواریم با نگارش های خوب متنی، به موفقیت های قابل توجهی در این حوزه برسیم.
وی تاکید کرد: برای تولید اثر انیمیشنی باید به عرضه بالا توجه داشته باشیم و اگر با محصولی که با تعداد 70ـ 80 قسمتی وارد بازار شویم از لحاظ اعتبار بسیار مهمی است.
گفتنی است امروز در سومین روز ایام الله دهه فجر، انیمیشن «چیا» با حضور معاون سیمای رسانه ملی، رئیس و مدیران مرکز صبا و عوامل ساخت و تهیه این پویانمایی رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار