مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

گفتمان و تفکر سازنده راهبرد کلیدی گام دوم انقلاب است

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب بهارستان، گفتگو حول محور پایداری و سازندگی نظام جمهوری اسلامی را راهبرد اصلی پیشرفت کشور دانست.

کد مطلب: ۱۰۱۹۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان و تفکر سازنده راهبرد کلیدی گام دوم انقلاب است

به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، با حضور فرزانه مروستی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، محمد رضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، خانجانی فرماندار بهارستان و دیگر مسئولان آموزش و پرورش، مانور یک هزار نفری تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور پیشتازان دختر شهرستان بهارستان در سالن ورزشی صالحیه برگزار شد.

در بخشی از این برنامه محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت: امروز می‌توانیم بگوییم در انقلاب اسلامی توانسته‌ایم دانش‌آموزانی توانمند تربیت کنیم که نظم و انضباط در وجودشان متبلور است،هماهنگی شما در این برنامه تشکیلاتی کافی است تا ما تمام شعارها و منش‌های شما را به جامعه عرضه کنیم که سرلوحه امور قرار بگیرد.

وی در ادامه گفت: این حس خوب را که مدیون نظم و صلابت شما پیشتازان هستیم در آغاز چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی اجر می‌نهیم و می‌گویم در این ۴ دهه گذشته توانسته‌ایم تجربیات خوبی را پشت سر بگذرانیم و اگر در مواردی هم که کوتاهی داشته‌ایم باید پاسخگوی عملکردمان باشیم. با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای چهل سال دوم انقلاب ترسیم گردیده، باید به دنبال توجه بیشتر به جوانان و نوجوانان باشیم تا بتوانیم مسیر پیشرفت را که به دست این آینده‌سازان محقق خواهد شد صحیح ریل‌گذاری کنیم تا بتوانیم به رشد مطلوب همه‌جانبه برسیم.

مدیران، تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و مادران با فضیلت آینده صفاتی بود که صیدلو در سخنانش، دختران پیشتاز را با آنها مورد خطاب قرار داد و اظهار داشت: راه‌های دریافت اطلاعات شما نوجوانان و جوانان عزیز بسیار فراتر از زمان گذشته است، اما باید با یک حساسیت و دقت خاصی به دنبال کسب معلوماتی باشید که در جهت رشد و وحدت جامعه موثر باشد، نه خوراک‌های فکری مسموم که در جهت رشد اختلاف‌افکنی و نگاه‌های سلیقه‌ای در جامعه تلاش می‌کند تا یکپارچگی این نظام را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی صاحب‌تفکر و اندیشه بودن را از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت جوان امروزی عنوان کرد و افزود: قطعا برای خدمت و آبادانی این کشور نیاز به گفتمان سازنده و تحمل رای مخالف و ایجاد وفاق ملی بسیار موثر است، اما باید یاد بگیریم که در کنار همه اختلافات سلیقه‌ای بتوانیم در جهت رشد و تعالی حرکت کنیم.

صیدلو با اشاره به دشمنی‌های هر روزه نظام سلطه در چهل و یک ساله گذشته، تصمیم‌گیری‌های فراجناحی را موثرترین راه خدمت به مردم برشمرد و گفت: بهترین راه مقابله با فتنه‌گری‌های دشمنان وفاق ملی و کنار گذاشتن اختلافات سلیقه‌ای و فرقه‌ای است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار