با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان صورت پذیرفت؛

دومین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر 98

زاهدان (پانا) -در دومین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر 98 گفت: برنامه های دهه فجر امسال پر شور تر از گذشته و دانش آموز محور اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر 98

حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: چهل و یک سال از پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ایران و تلاش و مقاومت مردم و مسئولین گذشته و همه ما وظیفه داریم از این انقلاب بزرگ حمایت وحفاظت کنیم .
مدیرکل آموزش و پرورش استان استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی را سه شعار اصلی و ماندگار انقلاب بیان نمود و اظهار داشت: حفظ استقلال و آزادی از مولفه های مهم عدالت و در جامعه اسلامی، آزادی بر محور نقد علمی و منطقی است.
او تصریح کرد: نوجوانان و جوانان امروز، نسلی پویا و انقلابی هستند وباید با دلایل منطقی و قانع کننده پاسخگوی سوالات آنها باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: همدلی و همراهی مردم با یکدیگر و عزم و اراده مسئولین برای کاستن مشکلات، زمینه ساز رشد وترقی جامعه خواهد بود .

او ادامه داد: برنامه های دهه فجر امسال پر شور تر از گذشته و با رویکرد دانش آموز محوری و در سطح همه مدارس استان برگزار می شود.
رخشانی تصریح کرد: براساس عناوین روز شمار دهه فجر برنامه های مختلفی همچون برگزاری مراسم محوری گلبانگ انقلاب، چهل نشست برای شناخت دستاوردها و اجرایی شدن بیانیه گام دوم، زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار سپهبد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، برگزاری یادواره شهدا با عنوان لاله های روشن، غبارروبی مزار شهداء و دیدار خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی و مسابقات ورزشی پیش بینی شده است.

او همچنین به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: انتخابات بعنوان یکی از مهمترین وقایع جامعه نشان دهنده تحقق عملی شعار استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی در این سرزمین است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان حضور پرشور و با صلابت مردم در انتخابات را مهم عنوان کرد و از فرهنگیان و دانش آموزان استان برای شرکت با شکوه در انتخابات دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار