پرواز سیمرغ جشنواره فجر با 11 فیلم در استان زنجان

زنجان (پانا) - همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، 11 فیلم از فیلم‌های جشنواره فجر به اضافه پنج فیلم کودک در زنجان اکران می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پرواز سیمرغ جشنواره فجر با 11 فیلم در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر که در سال‌های ۹۳، ۹۴، ۹۵ و۹۷ برگزار شده بود و امسال نیز شاهد پرواز سیمرغ جشنواره در دوره پنجمین آن در استان زنجان خواهیم بود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال 11 فیلم جشنواره فیلم فجر در سینما «بهمن» و سینما «روشا» اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این باره گفت: امسال نیز مطابق تصمیم اتخاذ شده جشنواره فیلم فجر در محل سینماهای بهمن و روشا در استان زنجان اکران خواهد شد.

فاطمه کرباسی با اشاره به اینکه پنجمین دوره جشنواره فیلم در استان زنجان با برنامه‌های جنبی و رویدادهای مختلفی همراه خواهد بود، اضافه کرد: این برنامه‌ها با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای حضور دانش‌آموزان شهرستان زنجان و مناطق حاشیه‌ای در جشنواره در صورت تخصیص بخش سیمرغ پروانه‌ها برای دانش‌آموزان از سوی سازمان سینمایی و دبیرخانه جشنواره همراه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان زنجان با همکاری انجمن سینمای جوانان و سینماگران و بخش خصوصی شاهد رونق خاصی خواهد شد و عنوان فیلم‌ها و برنامه اکران به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال 11 فیلم در 22 اکران پخش خواهد شد که هنوز اسامی آنها مشخص نشده است، تصریح کرد: امسال برای پنجمین بار فیلم‌های این جشنواره در زنجان اکران می‌شود، البته هنوز قیمت بلیت و همچنین نحوه فروش آن مشخص نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال همچنین پنج فیلم کودک نیز در زنجان اکران خواهد شد، گفت: این فیلم‌ها در سینما روشا از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 12 اکران می شود که تماشای آن برای دانش‌آموزان به صورت رایگان است.

گفتنی است، «تورنادو» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی، «قطار آن شب» نیز به کارگردانی حمید رضا قطبی، «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیرداسارگر، «آن 23نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «کاتی و ستاره» به کارگردانی رضا مجلسی از جمله فیلم‌های کودکی است که در زنجان اکران می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار