انتقاد رییس راهور از عملکرد شهرداری پلدختر

خرم آباد(پانا)- رییس اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر از نوع عملکرد و عدم همکاری شهرداری این شهر با مجموعه پلیس راهوار انتقاد کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد رییس راهور از عملکرد شهرداری پلدختر

سرگرد حشمت رحیمی در جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر، از حفاری های غیر مجاز، بدون اطلاع و همکاری پلیس در سطح شهر ابراز نگرانی نموده و اذعان کرد: هر از گاهی شهرداری خودسرانه و بدون در جریان قراردادن پلیس اقدام به حفاری هایی در سطح شهر می کند که تا مدتها، مشکلاتی از جمله سد معبر برای شهروندان به دنبال دارد.

او افزود: حفاری های غیر مجاز در سطح خیابان های شهر پلدختر باعث تخریب آسفالت تا عمق یک متر می شود که این کنده کاریها خسارت و آسیب به اموال عمومی وارد می کنند.

رییس اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر گفت: بارها در رابطه با خودداری از کنده کاریهای غیرمجاز و بدون هماهنگی به شهرداری تذکر داده شده اما در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.

او تصریح کرد: پیمانکاران مصالح ساختمانی را به مدت ۲ ماه در سطح شهر رها کرده که این کار باعث مسدود شدن خیابان، ایجاد ترافیک و پایمال کردن حقوق شهروندی می شود.

سرگرد رحیمی به نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در ضلع غربی شهرپلدختر اشاره کرد و گفت: این تابلوها درقسمت غربی شهردر جریان سیل از بین رفتند و کارشناسان با مشخص کردن محل نصب، جا نمایی و نوع تابلوها، آن را تحویل شهرداری دادند اما متاسفانه تا کنون به جز چهارراه پارک بانوان، تابلویی نصب نشده است.

او افزود: بخشی از بلوار روبروی هلال احمرو اداره آموزش و پرورش تخریب که باعث به وجود آمدن یک بریدگی و تقاطع خودسرانه در این محل شده، این بریدگی با شیب عرضی تند تصادفات زیاد و وحشتناکی را به دنبال داشته شهرداری پلدختر باید آن را مسدود کند.

رییس اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر به تقاطع ورودی کوی بسیجیان اشاره کرد وگفت: متاسفانه این تقاطع به گره کور ترافیکی تبدیل شده و به رغم این که جزو مصوبات شورای ترافیک بوده اما مسدود نشده است.

سرگرد رحیمی با اشاره به طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک افزود: نیمی ازجمعیت و کاربران ترافیکی در کشور را زنان تشکیل می دهند که نقش بسزایی در خانواده داشته و در کاهش تخلفات ترافیکی و انتقال به نسل های آینده و کودکان در راستای فرهنگ ترافیکی موثرمی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار