کشف ۱۲ هزار و ۷۰۰ نخ سیگار قاچاق در بروجرد

لرستان (پانا) فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۱۲ هزار و ۷۰۰ نخ سیگار و ۲ هزار و ۵۰۸ عدد انواع قرص غیر مجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۲ هزار و ۷۰۰ نخ سیگار قاچاق در بروجرد

سرهنگ عزت الله غلامی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پاسخ به مطالبات مردمی و نا امن کردن محیط برای هنجارشکنان، طرح پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی در حوزه کلانتری ۱۲ جعفری با بسیج نیروهای صف و ستاد به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح که به صورت ضربتی انجام گردید این مقدار نخ سیگار ، ۹۰ بسته تنباکو، ۱۰ لیتر مشروبات الکلی و انواع قرص های غیر مجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: همچنین در این راستا یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۶۸ عدد فشنگ مربوطه کشف شده است.

سرهنگ غلامی اضافه کرد: همچنین دراجرای این طرح ۱۳۰ گرم انواع مواد مخدر و ۸ عدد وافور، ۸ موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودروی متخلف، یک قبضه شمشیر، ۱۹ تیغه چاقو و سه عدد جک ماشین سنگین، پنج عدد کمک خودرو و ۳ دستگاه دینام مسروقه کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ۷ نفر سارق منزل و محتویات خودرو و دستگیری۲ نفر عامل تیراندازیهای اخیر که افراد دستگیر شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.
فرمانده انتظامی بروجرد ضمن تقدیر از مردم بخاطر تعامل سازنده و مثمر ثمر با پلیس افزود یادآور شد: اجرای این گونه طرحها به صورت مستمر در دستور کار پلیس بوده و شهروندان میتوانند با منعکس نمودن گزارشهای به موقع پلیس را در امر خدمت رسانی و برخورد با قانون گریزان و هنجارشکنان یاری نموده و نقش بی بدیل و موثری در تحکیم امنیت و ارتقا اجتماعی داشته باشند.
سرهنگ غلامی بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و در اجرای تور ایست و بازرسی ماموران این یگان، حین کنترل خودروهای عبوری موفق به توقیف ۳ دستگاه خودروی پژو گردیده که در بازرسی های انجام شده ماموران از خودروهای توقیفی بیش از ۶هزار اتو موی، ادکلن و سشوار خارجی در مارک های متفاوت و ۲ دستگاه یخچال فریزر و لباسشویی که فاقد هر گونه مجوز بودند کشف و ضبط و در این راستا ۴ نفر متهم نیز دستگیر گردیدند.
وی با بیان اینکه کالاهای قاچاق از استان های غربی به سمت بروجرد بارگیری شده بودند، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح گردیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار