برگزاری دوره تخصصی ضمن خدمت فلسفه تربیت در نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران درشهر قدس

شهر قدس (پانا) - دوره تخصصی ضمن خدمت ویژه مشاوران، معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرقدس با موضوع فلسفه تربیت درنظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و تربیت بدنی در سالن شهید دهنو منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  دوره تخصصی ضمن خدمت فلسفه  تربیت در نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران درشهر قدس

در این نشست صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهر قدس در سخنانی گفت: صحبتها و روشنگری‌های شما معلمان بر نسل جوان دردنیایی که امروزه فضاهای متعددی به روی آنها گشوده شده واز طرفی تخریب و از سوی دیگربراثر دروغ و دانش آموزان گیج می‌شوند که صحبت چه کسی صحت دارد،تأثیر خواهد داشت.

او در ادامه اظهار کرد:ما معلمان را هنوز اولیاء و دانش آموزان قبول دارند و از نظر اعتماد عمومی هم درجامعه طی نظر سنجی‌هایی که انجام شده به قشر معلمان اعتماد وجود داردولذا برگزاری این گونه دوره ها می تواند برای معلمان و مربیان مفید باشد تا معلمان نیز بتوانند برای دانش آموزان مفید باشند.

در این همایش که با مشارکت و همکاری اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و سازمان تبلیعات اسلامی برگزار شد، بیش از یکصد و پنجاه نفر از مربیان، معاونین پرورشی و مشاوران تربیتی مدارس شهرقدس شرکت کردند.

حجت الاسلام حمید سیف الهی مدرس و سخنران این دوره نیز در سخنانی با اشاره و استنادبه آیات قرآن کریم و احادیث وارده از ائمه معصومین علیهم السلام از ویژگیهای مومنین و نکات تربیتی که دین مبین اسلام برای تربیت دینی و فکری مسلمین مورد اشاره قرار داده ، تا جامعه اسلامی و انسانهای آزاده راه هدایت و روشن الهی را با وجود تبلیغات سنگین و هجمه‌های مشرکین در هر دوره زمانی تشخیص دهند مطالبی را بیان کرد.

خبرنگار:شایان میدانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار