امام جمعه شهر قدس: هیچ گاه در کار خدانباید شکایت کرد چراکه حکمت و برکتی در امورات خداوند نهفته است

شهرقدس (پانا) - شانزدهمین نشست صمیمی امام جمعه شهر قدس با جوانان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهر قدس: هیچ گاه در کار خدانباید شکایت کرد چراکه حکمت و برکتی در امورات خداوند نهفته است

در این نشست حجت الاسلام جوکار، امام جمعه شهرقدس در سخنانی با اشاره به راههای قوی شدن اظهار کرد: برای قوی شدن باید در راه خدا حرکت کردو خداوند مالک همه ملک، عزت و ذلت است و تمام امورات به دست خداست و نباید هیچ گاه در کار خدا شکایت کرد چراکه حکمت و برکتی در امورات خداوند نهفته است.

او در ادامه بااشاره به وقوع سیل در منطقه سیستان و بلوچستان افزود: وقوع حوادث طبیعی مانند سیل، طوفان و زلزله موجب ایجاد پیشرفت در زندگی انسان می شود و استعدادها شکوفا می شود،سیل محبت دلهای مردم در کمک رسانی را بیدار نمود و موجب استحکام انقلاب اسلامی می شود. به همین منظور قرارگاه محرومیت زدایی در شهرستان قدس تشکیل شده ومقام معظم رهبری (مدظله العالی)نیز دستور فرمودند که همه مردم برای کمک به مناطق سیل زده تلاش داشته باشند.

امام جمعه شهر قدس بیان کرد: انسان باید در عرصه‌های مختلف از جمله معنویات و اخلاق انسان با تقوا، صبر و استقامت، رشد پیدا کند و خود را در این زمینه ها قوی سازیم.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کاملترین و بهترین منبع برای قوی شدن است.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار