تسلیت فرماندار رامشیر برای جان باختن 6 نفر در تصادف جاده رامشیر-ماهشهر

رامشیر(پانا)- سید مجید حسینی نژاد فرماندار رامشیر طی پیامی حادثه اسفناک درگذشت چند تن از همشهریان در تصادف جاده رامشیر- ماهشهر را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۰۷۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تسلیت فرماندار رامشیر برای جان باختن 6 نفر در تصادف جاده رامشیر-ماهشهر

در متن این پیام آمده است:
"مصیبت سنگین جان باختن هموطنان عزیزمان در جاده غیرایمن رامشیر-ماهشهر رابه خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت عرض می نمایم.

محور رامشیر به ماهشهر (بندر امام) حدود سی وپنج کیلومتر است که روزانه شاهد تردد چشمگیر کامیون های حامل بار و عبور و مرور خودروهای سبک زیادی است.

این محور تا قبل از راه اندازی آزاد راه اهواز- ماهشهر یکی از محورهای اصلی و ترانزیتی استان بوده است، ولی اکنون این محور تبدیل به یکی از محورهای فرعی با ترافیک بالا شده است.

متاسفانه این مسیر یک باند رفت و برگشت است و به‌دلیل عدم وجود شانه مناسب و عرض کم جاده، هر روز شاهد حوادث ناگواری هستیم.

اصلاح این مسیر از دغدغه های اصلی و شماره یک مردم است. با وجود مکاتبات و پیگیری های مکرر به‌دلیل فقدان اعتبار لازم تاکنون عملیاتی نشده است.

تقریبا کار زیرسازی و احداث ابنیه فنی ده کیلومتر از این محور در سالهای قبل انجام شده است و می طلبد با نگاه دلسوزانه سازمان برنامه و بودجه و راه و شهرسازی در اولویت قرار گیرد.

لازم به توضیح است در سال ۹۸ از مجموع ۱۶۱ تصادف در محورهای مواصلاتی برون شهری و معابر درون شهری رامشیر نزدیک به پانصد و پنجاه مصدوم و ۱۳ کشته داشته ایم که آمار بسیار بالایی است و باید این موضوع در دستور کار کمیسیون ایمنی راه های استان قرار گیرد.

آخرین اقدام ما امضای تفاهم نامه مشترک بین فرمانداری ماهشهر و رامشیر در هفته گذشته بوده است که مقرر شد از محل اعتبارات شورای برنامه ریزی دو شهرستان، مبالغی برای شروع به‌کار پروژه تخصیص یابد. هر چند اعتبارات شهرستان پاسخگوی بودجه مورد نیاز برای این پروژه نیست.

با عنایت به اینکه بیشترین تردد مردم رامشیر به سمت ماهشهر است، باید فکری اساسی به حال این محور صورت گیرد.

با توجه به استقرار شرکت های نفتی و مجتمع های پتروشیمی در هر دو شهر باید اصلاح این وضعیت در زمره مسئولیت های اجتماعی آن ها قرار گیرد. زیرا توجیهی برای این بی توجهی ها وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار