گناباد قهرمان مسابقات ورزشی منطقه ای بانوان فرهنگی خراسان رضوی   شد

گناباد (پانا) - مسابقات ورزشی منطقه ای بانوان فرهنگی خراسان رضوی در گناباد برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۷۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
گناباد قهرمان مسابقات ورزشی منطقه ای بانوان فرهنگی خراسان رضوی   شد

جهت گرامیداشت دهه فجر انقلاب مسابقات منطقه ای ورزش بانوان فرهنگی استان خراسان رضوی به میزبانی گناباد برگزار شد.
سرپرست این دوره از مسابقات نیز ضمن بالا بودن سطح کیفی و کمی رشته های ورزشی افزود: این رقابتها در 4 رشته تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج و والیبال با حضور 4 شهرستان برگزار شد.
طاهره طحان افزود: این رقابتها در سالن های ورزشی شهید رجایی، شهید بهشتی و فرهنگ به صورت همزمان با حضور 85 ورزشکار و داور برگزار شد.

طحان، نتایج این رقابتها را بشرح ذیل اعلام نمود: در والیبال: تیم گناباد با برتری بر فیض اباد قهرمان شد، در شطرنج تیم گناباد متشکل از مریم باذلی ، بتول اکرامی ، زهره کمالی و میرزاده به عنوان قهرمانی دست یافت و خانم کامیاب از رشتخوار در جایگاه چهارم انفرادی جای گرفتند .
وی ادامه داد: در تنیس روی میز گناباد متشکل از خانمها الهه مرادی، مریم بسیطی ، سمانه گلچین وعصمت قنبری مقدم در جایگاه اول قرار گرفت و تیم های بجستان و مه ولات رتبه های بعدی را تصاحب کردند. در بدمینتون نیز تیم گناباد متشکل از خانمها نرگس قرچه ، سمانه مهدوی مقدم ، مریم طحان و شیرین وفایی با غلبه بر تیم فیض آباد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد .
معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناباد در حاشیه این مسابقات گفت: به ابتکار معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بعد از وقفه طولانی در سال جاری این مسابقات مجددا برگزار شد که باعث تکاپوی بیشتر فرهنگیان استان شده است .
وی افزود: این رقابتها به میزبانی گناباد و با حضور شهرستانهای رشتخوار ، فیض آباد و بجستان در 4 رشته ورزشی به صورت متمرکز و در سوم بهمن ماه برگزار شد .
مجید فدوی گفت: خوشبختانه بانوان فرهنگی گناباد از نظر نیروی فنی و متخصص ورزشی قابلیت بسیار بالایی داشته و این در مسابقات منطقه ای نیز مشاهده گردید . فدوی افزود با توجه به رقابتهای سخت تر در مرحله استانی نیز انشالله گناباد درخشش خوبی در بخش بانوان داشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار