مریلا زارعی و مصطفی زمانی با«ماهی سیاه کوچولو» در تلویزیون

تهران (پانا) - «می تونی منو ببخشی» و «ماهی سیاه کوچولو» نام دو اثر سینمایی است که در روزهای آخر هفته از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۷۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مریلا زارعی و مصطفی زمانی با«ماهی سیاه کوچولو» در تلویزیون

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «می تونی منو ببخشی» به کارگردانی ماریل هلرمحصول 2018 آمریکا، 3 بهمن ماه ساعت 20:30 برای اولین بار از شبکه چهار پخش می شود.
در خلاصه فیلم آمده است: لی نویسنده ای که به دلیل نوشتن بیوگرافی برای افراد مشهور شهرت داشته به دلیل رفتار بد و بی ادبی از سوی جامعه ادبی طرد می شود... او که برای پرداخت صورتحساب های ماهیانه و مخارج زندگی دچار مشکل شده به جعل و کپی کردن نامه های نویسندگان مشهور و فروش آنها به مجموعه داران رو می آورد. او با همدستی مردی که به ادبیات علاقمند است موفق می شود و ...
فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلى نویسندگی علی طالب‌آبادی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی،جمعه 4 بهمن ماه از شبکه دانایی و خردورزی پخش می شود.
این فیلم در بستر تاریخی دهه شصت و مبارزات چریکی نیروهای چپ در شمال کشور و در قیام آمل روایت می‌شود و درباره ی یک زن به نام شهرزاد است که معروف به ماهی سیاه کوچولو است و برای انتقام مرگ شوهرش وارد مبارزه شده و حالا با دو شخصیت دیگر آشنا می‌شود و مباحث ایدئولوژیک درباره ی مبارزه و نقد تفکر چپ و… میان آنها درمی‌گیرد.
مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.
گفتنی است، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 20:30 جدیدترین آثار سینمایی ایران و جهان را تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار