تشکیل ستاد برنامه ریزی دهه فجر منطقه 17

ستاد برنامه ریزی دهه فجر منطقه 17 با حضور مهدی نیکبخت، مدیر منطقه و اعضای شورای پرورشی و سایر اعضای ستاد دهه فجر تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ستاد برنامه ریزی دهه فجر منطقه 17

مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17در ابتدا ضمن تسلیت ایام فاطمیه، بر اجرای برنامه هایی محتوایی در زمینه شناساندن سیره زندگی حضرت فاطمه(س) و ارایه الگوی مناسب برای نسل جوان به ویژه دختران دانش آموز تاکید کرد.

مهدی نیکبخت در ادامه جلسه ضمن نثار درود و صلوات به روح مطهر حضرت امام خمینی(ره)، بیداری، جرات و اعتماد به نفس ملت های مسلمان کشور های مختلف را از جمله برکات انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد که ثمرات این انقلاب محدود به مرزهایی جغرافیایی نمی باشد و در حال حاضر با سرعت و توان زیادی در حال انتشار در بین ملت های مختلف است.

ایشان در ادامه تاکید داشت امسال برنامه های ایام الله فجر انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب و درجهت تبین مبانی و آرمانهای انقلاب، برای نسل جدید تنظیم گردد و با عنایت به ایام اربعین سردارفداکار جهان اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلمیانی گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و بیان خدمات ارزنده ایشان محور فعالیت ها قرار گیرد
در پایان اعضای ستاد برنامه های پیشنهادی خود را ارایه نمودند و مقرر گردید پس از جمع بندی نهایی در اسرع وقت برنامه های اجرایی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 17 جهت اطلاع جامعه فرهنگی منتشر گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار