در طی حکمی؛

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان منصوب شد

سمنان (پانا) - «احمدرضا هفتنی»، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان منصوب شد

ابراهیم صالحی‌عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حکمی احمدرضا هفتنی را به‌عنوان رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان منصوب کرد.

در حکم انتصاب هفتنی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه آموزش عالی و به پیشنهاد سرپرست استان به‌موجب این ابلاغ به سمت «رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی، صداقت کاری و توجه به امور صرفه‌جویی در بیت‌المال با بهره‌مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله به‌خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید.

تلاش در جهت ارتقای سطح آموزش‌های مهارتی با استفاده از اساتید مجرب و توانمند، تلاش در جهت تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و تفاهم‌نامه و قراردادها، تلاش در جهت جذب منابع مالی با استفاده از ظرفیت‌های محلی در جهت ارتقای سطح برنامه‌ها، تلاش در جهت تعامل مثبت و سازنده با سایر نهادها و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی سطح استان/ شهرستان و تلاش در جهت ارتباط با بنگاه‌های اقتصادی سطح استان/ شهرستان با محوریت ارتقای مهارت‌آموزی و افزایش درآمدهای اختصاصی از وظایف رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان عنوان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار