فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور منتشر می‌شود

تهران (پانا) - فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور منتشر می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۶۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فیلم رسمی  جام جهانی ۲۰۱۸ با روایت عادل فردوسی پور منتشر می‌شود

فیلم رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ که به صورت اختصاصی توسط فیفا تولید شده است، از چهارشنبه دوم بهمن ماه و با روایت عادل فردوسی‌پور در پلتفرم‌های وی‌اودی فیلیمو و نماوا منتشر خواهد شد.
فیلم‌های رسمی جام جهانی فیلم‌هایی مستند گونه از متن و حواشی هر دوره جام جهانی است که فیفا از سال ۱۹۵۴ اقدام به تهیه آن کرده است. آخرین فیلم از این مجموعه تولیدات که به جام جهانی سال ۲۰۱۸ اختصاص دارد، از چهارشنبه دوم بهمن ماه به صورت دوبله شده و با روایت عادل فردوسی‌پور در پلتفرم‌های وی‌اودی فیلیمو و نماوا منتشر خواهد شد.

در این فیلم فیلم‌سازان متخصص، تصاویری زیبا و سینمایی را با استفاده از به‌روزترین تجهیزات تصویربرداری ثبت کرده‌اند تا این روایت بی‌نظیر داستان ماندگاری از امید، اشتیاق، دل‌شکستگی و لذت جام جهانی را به تصویر کشد. دسترسی گروه فیلم‌سازی فیفا به نقاط اختصاصی برای فیلم‌برداری مخاطب را از همیشه به بازیکنان و مربیان نزدیک‌تر کرده است و همچنین کارگردانی مشترک سایمون بیسه، چائو کوره‌آ، جورج میلر و ریچارد هورن در کنار روایت عادل فردوسی‌پور از ویژگی‌هایی است که این محتوا را جذاب و دیدنی کرده است.

این فیلم دومین همکاری عادل فردوسی‌پور با پلتفرم‌های وی‌اودی در روایت محتواهای فوتبالی است که با در نظر گرفتن برنامه "کلاسیکو"، از ادامه دار بودن این همکاری‌های دو طرفه خبر می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار