مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

ایجاد انگیزه و باور بین دانش آموزان باید در سازمان دانش آموزی دنبال شود

اهواز (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی گفت: ایجاد انگیزه و باور در بین دانش آموزان باید در سازمان دانش آموزی دنبال شود.

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد انگیزه و باور  بین دانش آموزان باید در سازمان دانش آموزی دنبال شود

کوروش مودت که در نشست شورای آموزش و پرورش صحبت می‌کرد، با بیان اینکه هدف اصلی در آموزش و پرورش بحث تربیت است عنوان کرد: باید ببینیم چقدر در این برنامه موفق بودیم تا بتوانیم برنامه ریزی درستی داشته باشیم و چشم انداز ارائه بدهیم.

او ادامه داد: ایجاد انگیزه و باور در بین دانش آموزان باید در سازمان دانش آموزی دنبال شود. سازمان دانش آموزی در تربیت دانش آموزانی با مهارت های اجتماعی مختلف جهت رویارویی با چالش ها و رخدادهای زندگی نقش مهمی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با عنوان اینکه مجلس دانش آموزی نقطه عطفی در فعالیت های اجتماعی دانش آموزان خواهد بود، اظهار کرد: دانش آموزان در مجلس دانش آموزی گفت و گو، رایزنی و تعاملات اجتماعی را می آموزند و تمرین می کنند.و قطعا در آینده سکان دار امور اجرایی خواند شد.و دانش آموزان مستعد و پویا در استان ما کم نیست و باید آنها را باورکنیم.

مودت با تاکید بر اینکه ایجاد انگیزه و باور لازم در دانش آموزان باید در سازمان دانش آموزی دنبال شود، بیان کرد: فعالیت‌های اجتماعی موجب بروز و ظهور استعدادهای دانش آموزان خواهد شد.

او با اشاره به ظرفیت‌های اجرایی در درون سیستم آموزش و پرورش در خصوص مصوبات شورای برنامه ریزی گفت: یکی از ابزارهایی که می‌توان در خصوص مصوبات و اجرایی شدن آنها از آن استفاده کرد شورای معاونان است که انشالله از این ظرفیت نیز استفاده خواهیم کرد.

در پایان مودت با ابراز خرسندی از فعالیتهای سازمان دانش آموزی بیان کرد: امیدوارم با یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون از تمام پتانسیل‌های همکاران فرهنگی و دانش آموزان بتوانیم در شرایط رویارویی فرهنگی با دشمنان بهره مند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار