طرح سیل مهربانی ۲ در مدارس استان سمنان اجرایی می‌شود

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبرداد: طرح سیل مهربانی ۲ با مشارکت سایر تشکل‌های دانش‌آموزی در مدارس استان سمنان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۶۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح سیل مهربانی ۲ در مدارس استان سمنان اجرایی می‌شود

اسحاق اکبری در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان گفت: با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل و انسجام بخشی به کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و خانواده های آنها، برنامه ای تحت عنوان سیل مهربانی 2 با همراهی و هم افزایی تشکل های دانش آموزی و با مدیریت سازمان دانش آموزی استان سمنان، همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد.

وی افزود: بدین منظور کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان، برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان در مدارس سراسر استان جمع آوری و به صورت یکجا به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان تصریح کرد: در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب، در پی بروز مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در استان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب شرق کشور، طرح سیل مهربانی 2 با مشارکت شوراهای دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، دانش‌آموزان عضو سازمان جوانان هلال احمر و اعضای تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در سراسر استان برگزار می‌شود.

اکبری یادآور شد: مرحله نخست طرح سیل مهربانی در پی بارندگی‌های ابتدای سال جاری با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش و تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شد که نقش به‌سزایی در ایجاد فضای همدلی، همراهی و نوع دوستی در سطح کشور داشت.

وی با بیان اینکه پویش دانش آموزی سیل مهربانی 2 همکلاسی ها برای مناطق سیل زده با شعار "هر مدرسه یک پایگاه همدلی " در 1100 مدرسه استان سمنان اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: بدون شک مشارکت فعال و مؤثر جامعه بزرگ دانش‌آموزان و فرهنگیان به‌ویژه تشکل‌های فعال، یک‌بار دیگر جلوه‌های زیبایی از حس مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری و نوع دوستی هموطنان را به منصه ظهور خواهد رساند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، از اعضای تشکیلات پیشتازان و مجامع دانش‌آموزی و مربیان، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی و خبرنگاران پانا درخواست کرد با تمام توان در این فعالیت مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار