بررسی روند اجرای پروژه‌های دانشگاه خلیج فارس

بوشهر(پانا)_ روند اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه خلیج فارس با حضور استاندار بوشهر و رئیس دانشگاه خلیج فارس مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۰۶۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی روند اجرای پروژه‌های دانشگاه خلیج فارس

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با همراهی دکتر برزگرزاده مدیر کل حوزه استاندار، وردیانی مدیر کل حراست استانداری و دکتر مصلح رئیس دانشگاه و معاونان دانشگاه خلیج فارس بوشهر از پروژه‌های عمرانی دانشگاه خلیج فارس از جمله کارخانه نوآوری بوشهر، دانشکده مهندسی، استخر سرپوشیده، مهمانسرای اساتید، شرکت رونیکا فعال در عرصه هوشمند سازی و اینترنت اشیا مستقر در مرکز رشد و مرکز بین‌المللی توسعه نرم افزارهای موبایلی بازدید کرد.

استاندار بوشهر همچنین در جلسه هیات رئیسه دانشگاه خلیج فارس حضور یافت و اعضای هیات رئیسه دانشگاه، مشکلات و دغدغه‌های این دانشگاه را مطرح کردند.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه خلیج فارس اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که محیط دانشگاه خلیج فارس دارای فضای همدلی، همکاری و دوستی است و مطمئن باشید فرزندان ما تنها در اینگونه فضاها است که قادر خواهند بودند موجبات موفقیت خود و اعتلای استان و کشور عزیزمان شوند.

استاندار بوشهر ادامه داد: یکی از وظایف ما امروز ارتباط با دانشجو، شنیدن سخنان و انتقادات آنها و ارائه توضیحات لازم است اما باید این فضا بر اساس احترام و حفظ حرمت‌ها باشد.

گراوند با تاکید بر اینکه دانشجویان فرزندان ما هستند گفت: ما باید بر اساس رابطه پدر و فرزندی با دانشجویان ارتباط برقرار کنیم و حرف‌ها و انتقادات آنها را بشنویم و با آرامش به دغدغه‌های آنان پاسخ دهیم.

دکتر عبدالمجید مصلح رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز در ابتدای نشست هیات رئیسه دانشگاه با استاندار بوشهر ابراز داشت: امروز اگر دانشگاه خلیج فارس توانسته است در راستای اهداف و ماموریت‌های خود موفق باشد، این موفقیت با حمایت‌های دولت و مدیریت ارشد استان محقق شده است.

وی افزود: دانشگاه خلیج فارس سومین دانشگاه کشور در جذب منابع از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده است که این موفقیت جزء در سایه تلاش و همدلی همه اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه خلیج فارس امکان پذیر نبود.

در این نشست اعضای هیات رئیسه دانشگاه نیز به بیان مشکلات موجود در دانشگاه مانند هزینه برق، آب و عدم اتمام برخی پروژه‌های عمرانی نیمه تمام بدلیل کمبود منابع پرداختند که استاندار بوشهر قول مساعدت و کمک در بر طرف شدن برخی از این مشکلات را داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار