اجرای پویش مهربانی در مدارس تربت حیدریه

تربت حیدریه (پانا) - پویش مهربانی به منظور کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان در مدارس تربت حیدریه اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش مهربانی در مدارس تربت حیدریه

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پویش مهربانی گفت: این پویش با هدف جمع آوری و ارسال منظم و هدفمند کمک های دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان تربت حیدریه برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان در مدارس سراسر شهرستان اجرا می شود.

محمدرضا قرائی تربتی گفت: زنگ پویش مهربانی با هدف جمع آوری کمک های دانش آموزان روز دوشنبه 30 دی ماه به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه امام حسین ع به صدا در می آید و در کلیه مدارس شهرستان کمک های دانش آموزان و فرهنگیان تا پایان دی ماه جمع آوری می شود.

او افزود: با توجه به اولویت های ذکر شده از سوی دستگاه های امدادی اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده بیشتر لوازم گرمایشی از جمله پتو و لباس نو, لوازم بهداشتی, مواد خوراکی تاریخ دار و همچنین وجه نقد می باشد لذا در جمع آوری کمک ها به این موارد باید توجه شود.

قرائی در پایان گفت: با توجه به سفارش مقام معظم رهبری به نهادهای دولتی و مردمی برای کمک به سیل زدگان و بهبود وضعیت مردم مناطق سیل زده, جامعه فرهنگیان و تشکل های دانش آموزی در این مسیر پیشگام شده اند که امیدواریم این کمک ها بخشی از خسارات مردم عزیز سیستان و بلوچستان را جبران کند..

گفتنی است در این جلسه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و نمایندگانی از کمیته امداد و بسیج دانش آموزی جهت هماهنگی بیشتر حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار