مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گردهمایی سالانه شوراهای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان:

شوراهای آموزش و پرورش نماد تجلی مشارکت در آموزش و پرورش است

مشهد (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گردهمایی سالانه شوراهای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار خراسان رضوی در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد شوراهای آموزش و پرورش را نماد تجلی مشارکت در آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای آموزش و پرورش نماد تجلی مشارکت در آموزش و پرورش است

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان دراین گردهمایی با اشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی گفت: هم حیات و هم شهادت سردار سلیمانی عامل وحدت و انسجام بود و این موضوع جایگاه رفیع این شهید والامقام را نشان می دهد.

وی افزود: شوراهای آموزش و پرورش نماد تجلی مشارکت در آموزش و پرورش است و با استفاده از ظرفیت های بومی، محلی و منطقه ای سعی در حل مسائل و مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت دارد.

خدابنده تصریح کرد: قانون شوراهای آموزش و پرورش یک قانون مترقی و پیشرفته ای است که از باب تفویض اختیارات به مناطق و شهرستان ها، کار اجرایی را در صف تسهیل می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: در شوراهای آموزش و پرورش استان جلسات خوبی برگزار شد و مصوبات زیادی تصویب شد که بسیار کارگشا بود و آموزش و پرورش استان برای بهره مندی از منابع مادی و مالی برنامه های خوبی اجرا کرد و در این بین از تمامی دستگاه هایی که در کنار آموزش و پرورش بودند و ما را یاری و مساعدت نمودند تقدیر می کنیم.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی گذشته علیرغم کمبود ۱۶ هزار نفر نیروی انسانی با برنامه ریزی و تلاش این کمبود را جبران کرده و هیچ کلاسی بدون معلم نماند.

خدابنده ادامه داد: کمبود فضاهای آموزشی یکی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش استان است و کمک و مشارکت خیرین مدرسه ساز بسیاری از مشکلات فضاهای آموزشی استان را مرتفع ساخت که این مهم جای تقدیر دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با تلاش و همت تمامی همکاران، شورای آموزش و پرورش استان خراسان رضوی جزو شوراهای برتر کشور قرار گرفت و قرار است با حضور معاون اول رئیس جمهور از شورای آموزش و پرورش استان تقدیر گردد.

وی اذعان کرد: شورای پشتیبانی سوادآموزی نیز با برگزاری جلسات منظم و مصوبات خوب توانست رتبه برتر کشور را کسب کند که این مهم جای تقدیر دارد.

خدابنده در پایان گفت: احداث و راه اندازی بیش از ۱۰۰ مرکز یاددهی یادگیری در استان جهت کمک به مهارت آموزی و همچنین تحت پوشش قرار دادن ۲۶ هزار نفر در دوره های سوادآموزی استان نمونه هایی از اقدامات خوبی است که در حوزه سوادآموزی صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار