امام جمعه فیروزکوه: همه استقلال و آزادی کشوررا به برکت خون شهدا به دست آوردیم

فیروز کوه (پانا) - نماز جمعه فیروزکوه به امامت امام جمعه منطقه و با حضور مردم برگزارشد

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه: همه استقلال و آزادی کشوررا به برکت خون شهدا به دست آوردیم

حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: آیا خانواده‌ای که امروز ما تشکیل داده ایم مورد تایید پروردگار است وخوشا به حال خانواده ای که سبک زندگی اش را فاطمی و علوی کند و هر کسی که از این خانه و بیت رحمانی درس بگیرد مورد تایید خداوند است و حرف اول و آخر را بصیرت می زند و باید بدانیم که در دنیا چه خبر است، پدر و مادر به امورات فرزندانشان توجه دارند .

او در رابطه با اخراج نظام سلطه آمریکا از منطقه گفت: سیاست راهبردی نظام اسلامی به علاوه جبهه مقاومت و دولتهای اسلامی در این صدد هستند که آمریکا را از غرب آسیا خارج کنند، یکی از برکات شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانشان خروج انسان‌های کثیف و دروغگو و کسانی که انسان نما هستند است و این عمل تروریستی را همه محکوم می کنند و ما هم به عنوان یک انسان آزاده این جنایت آمریکا را محکوم می کنیم.

او افزود: علت این که آمریکا باید از منطقه خارج شود به این دلیل است که منافع این ملتها در اخراج نظام سلطه است، حضور دولت آمریکا موجب تنش زایی و بی ثباتی در منطقه شده وعزیزان ما با شهادتشان در صدد این هستند که منطقه را آرام کنند و امروز لازم است که فرض بر همگان این باشد که آمریکا باید از صحنه خارج شود و این مهم همدلی و وحدت را اقتضا می کند، امروز به فضل خدای متعال و به برکت خونِ شهدایمان این وحدت بیشتر می شود.

حجت الاسلام امیری ارجمند در ادامه بیان کرد: امروز دشمنان با رایزنی‌های مختلف آلمان و دیگر کشورهای متحد خودشان را واسطه گرفتند که به عراق بگویند که ما کاری نمی کنیم اما فقط در منطقه حضور داشته باشیم، اما هر جایی که بیگانگان باشند محل تنش زایی می شود، ایران باید مستقل باشد، کسانی باج می‌دهند که می‌خواهند نوکری کنند اما کشور ایران باج نمی‌دهدو کشورهایی امثال عربستان سعودی، امارات و... که گاوِ نُه من شیرده آمریکا هستند و حرفی برای گفتن ندارند، همه استقلال و آزادی را به برکت خون شهدا به دست آوردیم و این مهم را هرگز به راحتی از دست نخواهیم داد.

او با اشاره به سیل در مناطق سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: امروز مردم ما همان طور که در صحنه های گذشته حضور داشتند به کمک مردمان مناطق سیل زده شتافتندو از دستگاه‌های شهرستان که زحمت می کشند و از مردم عزیز کمک جمع آوری می کنند تا به مناطق سیل زده رسیدگی شود تشکر می کنیم.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه با اشاره به سانحه سقوط هواپیما مسافربری اوکراینی در آسمان کشور تصریح کرد: حتی اگر هیچ انسان مسلمانی هم در هواپیما نبود ما باز هم عزادار بودیم چه برسد به انسانهای فرهیخته ای که در مراحل علمی بالا مشغول به تحصیل بودند، این حادثه توسط درگیری که آمریکا برای ما ایجاد کرد و جنگ سایبری که به راه انداخت و مشکلی که برای سایت پدافندی ما از طریق سایبر ایجاد کرد ما هم بسیار ناراحت هستیم.

او افزود: این اتفاق به این معنا نیست که یک کاری که اشتباه رخ داد باعث شود تا رویکرد مردم برگردد، هرگز این اتفاق نخواهد افتاد، دشمنان خارجی همواره در صدد چنین فرصتهایی هستند تا سپاه عزیز ما را خدشه دار کند، نیرو های مسلح به ویژه سپاه خط قرمز ما هستند، حاج قاسم سلیمانی خونش را نثار کرد و سردار حاجی زاده آبروی خودش را گذاشت .

امام جمعه فیروز کوه درخصوص رد یا تایید صلاحیت کاندیدا های مجلس شورای اسلامی گفت: در بستر زمان کارِ دشمنان این است که شبهه افکنی کنند و زمان انتخابات که می رسد این کار شدت می یابد.

حجت الاسلام امیری ارجمند خاطر نشان کرد: این امر را باید مشخص کنیم که هر کسی که از راه رسید برای کاندیداتوری مجلس ثبت نام نکند، مردم آگاه باشید که حاج قاسم سلیمانی شهید شد تا ما بیدار شویم.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار