باحضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد:

افتتاح همزمان ۱۴ پروژه آموزشی و پرورشی خیر ساز در نیشابور

نیشابور(پانا)- وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح ۱۴ پروژه آموزشی و انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۰ پروژه آموزشی خیرساز مهندس عبدالرضا وکیلی که در نیشابور برگزار شد گفت : تمام کسانی که در زمینه پرورش و تربیت انسان ها و ایجاد زندگی مناسب برای آن ها تلاش می کنند در پیشگاه خداوند متعال جایگاه ممتازی دارند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح همزمان ۱۴ پروژه آموزشی و پرورشی خیر ساز در نیشابور

محسن حاجی میرزایی در این مراسم گفت: جناب آقای وکیلی این خیر مدرسه ساز با اراده ای استوار در کاری شریف و خطیر وارد شدند و ثابت قدم پیش رفتند و تعداد زیادی مدرسه را ساختند و من به ایشان غبطه می خورم.

وی افزود: زندگی عرصه هنرمندی انسان هاست و همه ما روزی می آییم و روزی می رویم اما برخی از انسان ها برکاتشان نه تنها در دوره حیات بلکه سال ها، دهه ها و قرن ها ماندگار خواهد ماند و این از رزق الهی است که اینچنین زندگی غنی و پرباری دارند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام رسالت و دغدغه انبیاء الهی بر این بوده که انسان ها عزیزتر و شرافتمندتر باشند و روح آن ها علو و ارتقاء بیشتری یابد و تمام کسانی که در زمینه پرورش و تربیت انسان ها و ایجاد زندگی مناسب برای آن ها تلاش می کنند در پیشگاه خداوند متعال جایگاه ممتازی دارند.
حاجی میرزایی تاکید کرد : مسئولیت پذیری اجتماعی یکی از نیازهای اساسی جامعه ماست و اگر مطالبه گری بدون مسئولیت پذیری باشد قطعا راه به جایی نخواهد برد، اینکه سهم و نقش من در حل مشکلات چیست بسیار مهم است و اگر این سهم فقط در مطالبات خلاصه شود هیچ مسئله ای حل نخواهد شد و کسانی که بیش و پیش از مطالبه از دیگران، مسئولیت پذیری و کمک خود را در جهت پیشرفت و سازندگی جامعه خویش بکار می بندند چه انسان های بزرگی هستند و این مهم نیاز جامعه ماست.
وی تاکید کرد: در فرهنگ دینی مسئولیت تابع اختیار نیست و قطعا کسی که آگاه است مسئول است و کسی که آگاه تر و بیدارتر است پردردتر و مسئولیت پذیرتر است.
حاجی میرزایی ادامه داد : خیرین مدرسه ساز گام های بزرگی در این راه برداشته اند و حدود ۳۰ درصد مدارس کشور محصول مشارکت خیرین بوده که آمار بسیار قابل توجهی است و این میزان ساخت و ساز یک دستاورد است اما دستاورد بزرگتر این نکته است که ما به عنوان نهاد تعلیم و تربیت با انسان هایی روبرو هستیم که درک والایی دارند و این فرهنگ در حال نهادینه سازی است و خیل عظیمی از این انسان های بزرگ در حال ورود به عرصه مدرسه سازی هستند.
وی خاطرنشان کرد: هر نفس خیرین نیک اندیش حیات بخش و شادی آفرین است و آن ها علیرغم تمام فشارهای اقتصادی که توسط دشمنان ایجاد شده ایستاده اند و این احساس خوب را در ما بوجود آورده اند و این مهم ارمغان کوچکی نیست و یک موفقیت بسیار بزرگ محسوب می شود.

آموزشگاه ۱۲ کلاسه "شهید رحمت الله چمبری"(وکیلی ۸۰) به همت خیر نیک اندیش "مهندس عبدالرضا وکیلی" در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و پانصد میلیون ریال احداث شده است.

قابل ذکر است امروز و با حضور وزیر آموزش و پرورش ۱۳ آموزشگاه دیگر که با همت و مشارکت مهندس وکیلی احداث شده است(مدارس وکیلی شماره ۶۷ تا ۸۰) ، به طور همزمان به بهره برداری رسید.
امروز همچنین تفاهم نامه ساخت ۱۰ واحد آموزشی دیگر تا پایان سال ۱۳۹۹ (آموزشگاه های وکیلی ۸۱ تا ۹۰) منعقد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار