اجرای طرح رضایت سنجی از خدمت گیرندگان در اورژانس پیش بیمارستانی در نیشابور

نیشابور (پانا)- معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از اجرای طرح رضایت سنجی خدمات اورژانس 115 از مراجعین و مددجویان در راستای اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع، صیانت از حقوق شهروندی، اصل پاسخگویی و اجرای منشور سازمانی در 9 ماه گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح رضایت سنجی از خدمت گیرندگان در اورژانس پیش بیمارستانی در نیشابور

مصطفی افشارنیک گفت: در این نظرسنجی مواردی نظیر طول زمان انتظار پشت خط و نحوه پاسخگویی کارشناسان ارتباطات، مدت رسیدن آمبولانس بر بالین بیمار، رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی توسط کارکنان، نحوه پوشش و آراستگی و همچنین برخورد کارکنان با بیمار، نحوه انتقال بیمار و مصدوم به آمبولانس و رضایتمندی کلی نسبت به خدمت ارائه شده مورد ارزیابی قرار می گیرد.

این مقام مسئول هدف از اجرای این طرح را استفاده از نقطه نظرات شهروندان برای ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده، رفع کاستی ها و مشکلات کاری تیم های اورژانس 115 اعلام کرد و ادامه داد: تیم های اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به طور میانگین در هر ماه دو هزار و 200 ماموریت امدادی انجام می دهند که کارشناسان نظارت و بازرسی اورژانس 115 با حدود ده درصد از خدمت گیرندگان بصورت تصادفی تماس تلفنی برقرار می کنند.

او با توجه به نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مددجویان که عمدتاً سازنده و در راستای اصلاح و بهبود امور است عنوان کرد: از مجموع تماس های گرفته شده با شماره مددجویان، 81 درصد رضایت نسبی، 13 درصد عدم پاسخ و 6 درصد عدم رضایت را بیان نموده اند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور با بیان اینکه سنجش افکار و نظرات دیگران از با اهمیت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای دریافت بازخورد نگرش به سازمان است، گفت: پس از جمع آوری پیشنهادات و نظرات مددجویان، مشکلات شناسایی شده در کمیته نیروی انسانی مطرح می شود و پس از بررسی با برگزاری کلاس های آموزشی و کارگاه های مرتبط جهت رفع نواقص و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات اقدام می شود.

خدمت گیرندگان و مددجویان محترم می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت را با تماس با شماره 190 مطرح کرده و در کوتاه ترین زمان پاسخ دریافت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار