رونمایی از کتاب «بهتر بخوانیم، زیباتر بنویسیم» در خلخال

اردبیل (پانا) - در مراسمی با حضور مسؤولان حوزه آموزش و پژوهش شهرستان خلخال، کتاب «بهتر بخوانیم، زیباتر بنویسیم» رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب «بهتر بخوانیم، زیباتر بنویسیم» در خلخال

در آیینی با حضور مسؤولان حوزه آموزش و پژوهش دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و اداره آموزش و پرورش شهرستان خلخال کتاب «بهتر بخوانیم، زیباتر بنویسیم» که تألیف سارا بابایی معلم خلخالی است، رونمایی شد.

محمود خوشحال، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال در آیین رونمایی از این کتاب آموزشی و کمک درسی با اشاره به اهمیت پایه اول برای یادگیری و ارتقا به سطوح بالاتر گفت: این معلم با تجربیات چند سال گذشته و پژوهشی که در زمینه مشکلات و معضلات کتاب‌های درسی پایه اول انجام داده با موفقیت این کتاب را تألیف و به چاپ رسانده است.

او افزود: در چاپ جدید کتاب‌ها نیاز است با تلاش مولفان کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به موقعیت کشور و در روزهای اخیر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بخشی از کتب و یا یک فصل در خصوص زندگی‌نامه چنین افرادی گنجانده شود تا دانش‌آموزان و نسل نو با مفاخر شجاعت و مقاومت بیشتر آشنا شوند.

سارا بابایی، مؤلف کتاب «بهتر بخوانیم، زیباتر بنویسیم» نیزاظهار کرد: این کتاب حاصل تجربیات ۹ ساله معلمی در مدارس خلخال است و با توجه به اینکه در شروع کار معلمی در پایه اول دبستان مشکل مدیریت زمان برای معلمان مشاهده می‌شد، تصمیم گرفتم این کتاب را در ۱۵۲ صفحه و با تصویرگری اکرم گلی‌زاده ممقانی تألیف نمایم.

او هدف از تألیف این کتاب را مدیریت زمان در وقت آموزش، فراغت معلم برای طرح درس به‌صورت گسترده برای دانش‌آموزان و از همه مهم‌تر زیبا نوشتن و خوش خط ‌نویسی است که دانش‌آموزان اگر از همین مقطع خوش‌خط بار بیایند در آینده نیز خوش‌خط خواهند بود که در بهتر خواندن می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار