نخبگان افکار عمومی را در مسیر صحیح انتخابات هدایت کنند

خرم آباد (پانا)معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: باید شرایط به نحوی فراهم شود که نخبگان بتوانند افکار عمومی را در مسیر صحیح انتخابات هدایت کنندتا از مواجهه و تقابل پرهیز شود.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نخبگان افکار عمومی را در مسیر صحیح انتخابات هدایت کنند

محمود ثمینی روز چهارشنبه در گفت و گو با پانا افزود: به فرمانداران تاکید می شود با دعوت از نخبگان، فرهیختگان و تاثیر گذاران جامعه و همچنین فعالان احزاب و گروه های سیاسی به عنوان موتورمحرکه با برگزاری جلسات و نشست های مختلف، زمینه مشارکت حداکثری برای حضور پررنگ مردم را در عرصه انتخابات فراهم کنند .

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه آرامش خوبی که در فضای انتخابات استان حاکم است ادامه داد: فرمانداران به نحوی برنامه‌ریزی کنند که کوچکترین تنشی در شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان ایجاد نشود و نخبگان بتوانند افکار عمومی را در مسیر صحیح قرار دهند.

ثمینی با اشاره به ضرورت رقابت سالم و بدون مشکل گفت: کارکنان دولت باید دقت داشته باشند و مراقب رفتارهای خود در ساعات اداری و غیر اداری باشند و از امکانات دولتی در انتخابات استفاده نکنند چراکه در صورت مشاهده با آنان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: وظیفه ما نه تهدید، بلکه تبیین قانون است بنابراین باید قوانین را با صراحت و شفافیت بیان کنیم.

وی با تاکید بر بی طرفی اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات اظهار داشت: با برگزاری انتخابات سالم، برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان و مردم سلحشور آن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزوده می شود .

در مرحله نخست اعلام نتایج بررسی های هیات نظارت از مجموع ۳۷۴ نفر، ۱۶۴ داوطلب در لرستان تایید صلاحیت شده اند و افرادی که رد صلاحیت شده اند تا ۲۶ دی ماه برای اعتراض و ارائه مستندات زمان دارند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار