دستور استاندار یزد برای کمک رسانی فوری به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

یزد(پانا)- جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دستور استاندار یزد برای کمک رسانی فوری به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش ایلنا در یزد، جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور روسا دستگاه ها، نهادها و سازمان های دولتی استان برگزار شد، در خصوص تسریع امداد رسانی به سیل زدگان و افزایش هماهنگی دستگاه ها و همچنین استفاده از ظرفیت های مردمی برای کمک به سیل زدگان با محوریت جمعیت هلال احمر استان، تصمیماتی اتخاذ شد.

دستور ویژه استاندار یزد

"‌محمدعلی طالبی" استاندار یزد برای بسیج همه امکانات در کمک به هم‌وطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان‌ دستوری صادر کرد. در بخشی از دستور استاندار ‌یزد خطاب به مدیرکل مدیریت بحران استانداری آمده است:

با توجه به شرایط بحرانی در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان، مقتضی است با هماهنگی مراجع مسئول و بسیج کلیه امکانات اعضای ستاد و بهره گیری از ظرفیت های غیردولتی، مساعدت لازم بر حسب نیازهای اعلامی ‌آن استان در جهت کاهش مشکلات و رسیدگی به آلام مردم مناطق سیل‌زده معمول شود.

اداره کل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان نیازهای فوری مردم سیل زده را آب آشامیدنی، کنسر‌وجات، حبوبات، ماکار‌ونی، ر‌ب، چادر، پتو، روفرشی و نایلون اعلام ‌کرده است.

گفتنی است استان یزد، استان معین دوم سیستان و بلوچستان است و استان های هرمزگان، خراسان جنوبی، کرمان و خراسان رضوی استان های معین اصلی سیستان و بلوچستان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار