کمک ۱۶۸ میلیون تومانی نیکوکاران یزدی به درمان مددجویان کمیته امداد

یزد(پانا)- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار استان یزد در 9 ماهه سال جاری 168 میلیون تومان در قالب طرح "شفا" برای کمک به هزینه‌های درمان حدود 700 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۱۶۸ میلیون تومانی نیکوکاران یزدی به درمان مددجویان کمیته امداد

به گزارش نارین‌خبر، غلامرضا مشعل‌چی بابیان اینکه این نهاد طرح‌های مشارکتی مختلفی را برای رفع نیاز محرومان با مشارکت خیران در حال اجرا دارد، گفت: مردم نیکوکار استان یزد در ۹ ماهه سال جاری ۱۶۸ میلیون تومان در قالب طرح «شفا» برای کمک به هزینه‌های درمان حدود ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

وی افزود: خیران می‌توانند به‌منظور رفع مشکلات درمانی و دارویی بیماران و خانواده‌های تحت حمایت در قالب طرح «شفا» کمک‌های خود را در اختیار آنان قرار دهند که مشارکت هر چه بیشتر نیکوکاران در این طرح می‌تواند روند رسیدگی به امور بیماران را تسریع کرده و موجب بهبودی و سلامتی آنان شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد افزود: امیدواریم با افزایش کمک‌های خیران و توسعه همکاری‌های پزشکان خیر و مراکز درمانی بتوانیم بخش قابل‌توجهی از نیازهای ضروری بیماران و خانواده‌های تحت حمایت را برطرف کنیم.

شایسته ذکر است: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت یکی از شاخص‌ترین اقدامات کمیته امداد است که به‌منظور ارتقای سطح بهداشت، سلامت و درمان خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار